20 Temmuz 2009 Pazartesi

Derin Sırt Dekolteleri ve Murat Boz

4 yorum :
 
Derin sırt dekolteleri oldum olası ilgimi çeker,
Bronz bir tende bacak veya gögüs dekoltesi yerine illa ki sırt dekoltesi derim
Aşağıda bir kaç tane beğendiğim örnekleri kolajladım.
Tabii Derin Sırt Dekoltesi denince olmazsa olmaz bir ismide ekledim :)))









Elalemin çenesi boş durmamış ve şöyle bir yorum yapılmış,
MURAT BOZ un aşagıdaki resmi adına
"ERKEK ADAM SIRTINI AÇMAZ"
:))) Bu yorumu okuyunca koptum ya :))
Pardon size ne isteyen istediği yeri açar , Size mi sorcaktı :))
Adam yakıştırmış , açmış:)))
Hem erkek adam neresini açar ki diye sorarlar adama :)))







4 yorum :

  1. Ben de diğer dekolteler yerine sırt dekoltesi sevenlerdenim :) Çok daha gizemli geliyor bana..

    YanıtlaSil
  2. sırt dekolte örnekleri süper şıklar. fakat murat boz itici irite edici görünüyo bir erkeğe yakışmayan tarzda

    YanıtlaSil
  3. Puhahah süper güldüm Sezocan :)

    YanıtlaSil
  4. Ben beğendim Murat Boz u valla naapsa yakışıyo adama

    YanıtlaSil

yorumlarınız