24 Eylül 2010 Cuma

Semin ve Şevket' in Hareketli Düğün Davetiyesi

14 yorum :
 
 Kendimi bildim bileli yanıbaşımda olan canım , aile dostlarımızın gÜzel kızı Semin ve yakuşuklu  damadımız :) Şefket'in davetiyeleri  pek bir esprili,


 Davetlilerin eline geçince güzel bir tebessüm oluşurduğu kesin :)


  Davetiye ucundaki minik ipi ile kendinize çektiğinizde nam-ı değer Semin ve Şefket kırmızı arabalarından, pembe evlerinin yolunu tutuyor:)))


  Canım Semincim ve Şefket   Aşk , Sadakat, Sevgi, Huzur üzerine kurulu bir hayat yaşamaları  en güzel temenni olsa gerek... 

davetiye1

davetiye 2

davetiye 3


IMG_3120

14 yorum :

  1. Biz de mutluluklar dileyelim tanımasak da :)
    Bu arada o düğün kartına taptım! :O

    YanıtlaSil
  2. ay supermıs :)
    mutluluklar onlara da:)

    YanıtlaSil
  3. dediğiniz gibi hayal gücünün sonu yok
    hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  4. Modafobik : iletirim :) bende bende ..Çok şeker yaa

    Betül: sağol canım

    Neval: kesınlıkle navalcım, senınde boyle dusunmene sevındım :)

    YanıtlaSil
  5. Nice post and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

    YanıtlaSil
  6. yeni çifte mutluluklar ayrıca davetiyelerde çok hoş olmuş. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok şirinmiş, ama damadın adı Şevket mi, Şefket mi? Normalde Şevket olması lazım, ama nüfus memurunun azizliğine uğrayıp da V, F'ye dönüştüyse yazık olmuş dağ gibi Şevket'e:)

    YanıtlaSil
  8. sevgili sezgi bloğuma hoşgeldin çok memnun oldum iade-i ziyarete geldim çok beğendim
    süper farklı bir davetiye çifte mutluluklar diliyorum sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. gülcan: sağol canım .İnş cok mutlu olucaklar..

    Çoşkun Hürel:hımm canım bak şimdi bende farkettim .Aarmızda daha onceden sefket gıbısınden bır muhabbet gectı ama ..emın degılım sormam lazım:)

    Gönül : hoşgeldinn gönülcüm,gerçekten ilginç bir davatiye olmuş.Aferın onlara farklı bırsey yapmışlar:) öpuyorum

    YanıtlaSil
  10. mutluluklar!!!!
    bu arada karta bayildim. su aralar dugun davetiyesi arayislari içinde olan kardesim için bi fikir verebilir diye dusunmustum. eger ozel tasarim diilse ve biliyorsaniz hangi davetiyeden oldugunu yazabilirmisiniz. simdiden kocaman tesekkurler!!

    Sultan

    YanıtlaSil
  11. davetiye çooookk güseeelll,ben de istiyorum,önce aday bulmalıyım,ikinci ismin yazılması için :))))) mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  12. minik : Hayırlı oldugu bır zaman , hayırlı bir kişi elbet bulunur tatlım dert etme :DDD
    Dediğin gibi 2. isim olmadan pek güzel olmaz dimi davetiye :DDDDD

    YanıtlaSil
  13. 95063.....68513

    YanıtlaSil
  14. kıvılcım davetiye :) bende bugün siparişini veriyorum süper bi davetiye .evleniyoruz eğleniyoruz sizi de bekliyoruz :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız