23 Temmuz 2012 Pazartesi

Kavanozdan Limonata Bardakları

Hiç yorum yok :
 


Hayatımın ilk 'Günü' ne dair son yazım ile karşınızdayım:) Şimdi anlatacağım fikre bayıldım, taptım, çok sevdim.

İlk servis olarak limonatalarımı nasıl yapsak da servis etsek derken aklıma çok önceden yabancı birkaç sitede görüp beğendiğim kavanozla servis fikri geldi:)

Öncelikle nasıl küçük kavanoz bulabilirim, Eminönü yapmak şart gibi düşünsem de evde biriken küçük boy reçel kavanozları aklıma geldi. 

Hemen etiketleri söküldü, sıcak sularda bekletip, makineye attım. Misss gibi sıfır koku ile kavanozlarım ayy pardon bardaklarım hazırdı :p

Üzerlerine de masa örtüm ve peçetelerime uygun fiyonklar iliştirip, kamışı da içerisine koyduk mu bir tek karşısına geçip hayran hayran bakması kaldı.

PS:  Limonata bardaklarım ile oldukça uyumlu yağlı boya çalışmasını kardeşim ilkokula giderken yapmış, hatta sergi açmıştı. Aferin Selocan sana :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız