22 Haziran 2014 Pazar

Umut

Hiç yorum yok :
 
Umut etmek ne de güzeldir.İnsana güç verir ayakta tutar. Dimdik tıtar. Umudu olmayan insan ölür yaşayamaz. Yaşasa da ölüden farkı yoktur. Beklentisi yoktur. Hayali yoktur. Tutunacak dalı yoktur. Hep bir umutla bakarız hayata. Getirdiği zorlukların üstesinden de o tılsımlı duygu ile geliriz. Gözümüz ufuklarda beklerız güzel günleri. 
Hatırlıyorum da küçükken çocuğumun adını Umut koymak isterdim. Umut aydınlık gelir bana, güneşi anımsatır, rengarek  çiçekleri, pırıl pırıl insanları, geleceği. "Gençlerden umutluyuz." derdi öğretmenimiz. Kendimi umut olarak görürdüm. Sonra annemle babamın gözünde görürdüm bana dair umutlarını. İyi ahlaklı, vicdanlı, dürüst, sevgi dolu, mutlu huzur bir çocuk olamamı umut ederlerdi. 
Bazen, bazı hain anlar gider umut. Bir bakmışınız isyan, feryat figan. Yalnızsınız. Tek başınıza onca kalabalığın içinde.Çırılçıplak.Yalnız. Kimsesiz atılan adımlar, artık atılamaz olmuştur. Son bir gayret içimizden çağırdığımız yine umuttur.
Kısaca sevgisiz, mutsuz ve umutsuz bu dünya da yaşamak, yaşamam imkansiz. Umut hep bizimle olsun,bizi asla bırakmasın.
Elbise: Bodrum Toprak Butik, Ceket: ortaokuldan:), Gözlük Beşiktaş, Ayakkabı : Koton, Bilezikler: Mango

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız