2 Kasım 2008 Pazar

1KOTTAN:1ŞORT,1ÇANTA

3 yorum :
 

Hatırlarsınız geçen sene diz hizasında kot şortlar cok modaydı.bende bu modaya uydum.Giymediğim 2 kotumu dizden kestim.çokta rahat etmiştim şortlarımla.süsleyince üniversite partilerine bile giydim.Kalan parçalarıda gördüğünüz üzere çanta yaptım.Saplarınıda yıne artan kumaşları kullanarak yaptım.Morlu çantanın bi yanını kesip altına beyaz kumaş koydum.birde sapına disco topu kullanmadığım bir toka kondurudm ve benım hiphop tutkunu kuzim seray a, diğerinide kardeşim Selçin e hediye ettim.Siz hangisini beğendiniz?Ben morluyu daha çok beğendimmm :)))))

3 yorum :

  1. COK guzel olmuş tekırdagın guzel kızı..

    YanıtlaSil
  2. gerçekten güzel olmuş.

    ben de morluyu beğendim
    (mor yay burcu rengidir:) )

    YanıtlaSil
  3. mesut bey:)
    ilgilenmeniz güzel walla
    sizinde böyle zevkleriniz varsa paylaşın :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız