5 Ekim 2010 Salı

20.Akbank Caz Festivali - Mavi Jeans ile T-shirt Tasarımı

23 yorum :
 


2 Ekim Cumartesi günü ve gecesiyle bol aktiviteli, bol koşuşturmalı, bol danslı , bol tebrikli, bol renkli...Kısaca rengarenkti.


Bir cumaretsinden  sanırım 3post çıkar :( Ama bendeki bu uyuşukluk yok mu ?


Neysee başlıyorum.. Bol fotograflı bir post başlıyor..


2ekim salı günü 20.Akbank Caz Festivali Programı' nın  MAVİ JEANS İLE TSHİRT TASARIMI etkinliğine katıldım.


Tema: MAVİ & CAZ :)



cats


Aksanat - Beyoğlu'nda 4set gerçekleştirilen etkinliğin 4. setine katılabildim. Biletlerimizi aldım. Betty Boop çantam ile beklemeye koyuldum. Atölyeden  harika cazzz notaları kulağımıza gelirken heyecanımız daha da arttı.


IMG_3398

Aksanat 'ın 3.kattaki atölyesini saran  ipler , mandallar ve tasarlanan t-shirtlerden birkaçı..

IMG_3401


Fırçalar , boyalar, paletler , yapıştırıcılar, boncuklar , simler, kordonlar,ipler, iğnler, kumaş parçaları , yapıştırıcılar ve MAVİ T-shirtleri...




cats2



Eksiz yapamıyorum ben. Elimdeki malzemeler ile tasarlamaya başlıyorum ki..Yine aynı oldu. 2Farklı kumaş parçasına  harfler çizerek kestim. Siyah iplik ile diktim.


Harflerle baştan enine CAZ yazıcak iken , boyuna CAZ yazıp Z harfinden kalp yapmak aklıma geldi..AŞK heryerde:))) 

cats3

M harfi ile de ,pullarla süsleyerek, MAVİ ye çağrışım yaptım. 




IMG_3409


cats4

Bir ara MAVİ nin koleksiyonlarında çok fazla pul kullanmadıklarını düşünüp, M harfini başka birşey ile yapsam mı ? dedim ama BENDEN tshirt tasarlamamı istediler..


Bu tshirtte BENİM :)


Mavi Caz ve SEzgi biraraya gelince böyle birşey oratya çıkıyor demek ki:)




IMG_3420

Mavi & CazZZ & Sezgi

IMG_3416


T-shirtlerimizi  uzun rengarenk  bir masada , gayet rahat çalışabileceğimiz bir ortamda , hafif caz müzik eşliğinde  tasarladık. Fotograflarımızda da gördüğünüz gibi paylaşımcı, sıcak ve güzel bir ortam vardı.Bizlere bu ortamı sağlayan Mavi çalışanları ve Gülizar Güven'e çok teşekkür ediyorum...


Başka bir MAVİ etkinliğinde buluşmak üzere...
cats6

23 yorum :

  1. guzel tasarlamissin eline saglik.

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir etkinlik olmuş :) istanbula yakışan ve ruhumu genişleten. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. ortama hayran kaldım workshop ne güzel bir aktivite bizim tarzdaki bünyeler için, tasarlanan tişörtleri de süper olmuş Sezgicim, ne güzel bir yazı bu böyle :)

    YanıtlaSil
  4. güzel dolu dolu bir etkinlik olmuş. yazıda da söylediğin gibi fotoğraflar herşeyi yansıtıyor.

    ortaya güzel şeyler çıkmış. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. bu etkinlikler harika duruyor.Tr ye geldigimde ben de katilmak istiyorum,cok cok ozendim bu sefer:)Bence cok tatli olmus tasarimin.Yani en azindan suslu bir cizgiye girebiliyormus mavi onu gorduk.Bunlar degerlendirilicek mi?

    YanıtlaSil
  6. sezgicikk aynı yorgun uyuşukluk bende de mevzu bahiss...nasıl olucak bilemedim ki...
    buardaaa şöööyleee bir bakındım da valla en yaratıcı ve en iyi seninki gözüküyorrr.... ne dersin? ;)
    keşkeee bendee orda olsaydım takım arkadaşı olurdukkk ;)
    öperimm ;)

    YanıtlaSil
  7. vaoooaavv :) süper yaaa!

    YanıtlaSil
  8. Harika bir proje bende orada olmayı çok isterdim tam benlik.SEninkide ayrı güzel olmuş tebrikler.

    YanıtlaSil
  9. Allahımm t-shirt'e bayıldım bayıldım vallahi allı pullu şeylere bayılan biri olarak bittim bittim :)Bu arada gördüklerimin içinde en çok seninkini beğendim canım.Yaşasın allar pullar :)

    YanıtlaSil
  10. keyifli bir gün olmuş anlaşılan...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Tasarımın çok yaratıcı.
    Ben çok sevdim.
    Blogun da öyle.
    Ayrıca boşver eskizi.
    Doğaçlama olur işte fena mı???
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Bayram Kombinesi: Teşekkürler ederim :)

    Syrakusa/Beter Böcek: Kesinlikle katılıyorum. Ruhumun genişlediğini hayallerimin uçsuz bucaksız oldugunu hissetmek güzel...

    YanıtlaSil
  13. touch the sky : dediğin gibi bunyeme çok iyi geldi.Ortam ve naifnaif kulağıma gelen cazzZZZZZ

    stuven: İyi de fotoraflamışım sanırım.Duygu sizde geçtiğine göre.Teşekkürler..

    nihalasli :benim tarzım la evet girebiliyormuş.Gelmeden önce ayarla da herşey hazır olsun.HUUPP atölyeye :)Evet değerliendirceğiz dediler:)

    NİMO =) Tatlış gelseydin keşke sende çok iyi olurud.bende son anda yetiştiğim için blog duyuramadım.Aksanat ı takıp et sitesinden.arıka etkınlıklerı var.Ay çok teşekkürler .SEvidirik oldum bak şimdi çokça:)))

    Sena : Tatlı kız teşekkür ..

    ZarpandiT : Katılıyorum sana hem de şiddetle

    sihirlieller: dimi ? tam bloggerlar için..Teşekkür ederim .Bırakırken içim gitti valla.

    MINI'S DESIGN IDEAS: Güzel ve sıcak bir ortam dı .sağol yorumun için..

    YanıtlaSil
  14. tasarımlara bayıldım ellerinize sağlık..
    evgiler

    YanıtlaSil
  15. z ve kalp olayına bayıldım çok güzel düşünmüşsün, aklına, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  16. çok keyifli bir etkinlik olmuş canım!maviye birazcık kokoşluk lazımdı bencede harika olmuş tasarımın bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
  17. ayyyy bayıldım ben o boncuklu tişörtlere

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir etkinlik.Tasarımın güzel ve anlamlı olmuş.Dediğin gibi aşk her yerde.Blogumu ziyaretinden dolayı teşekkür ederim.
    Güzel dostluklara inşallah:)

    YanıtlaSil
  19. Etkinliğe renk katmışsın canım

    YanıtlaSil
  20. neden sadece İstanbul'da oluyor bu etkinlikler...kıskandım:)
    güzel olmuş tasarımın...

    YanıtlaSil
  21. Süper bi etkinlik yaaaa! Kesinlikle taptımmm! (: Tişörtler süper ama seninkindeki caz detayı en en süperi :)

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bir etkinlikmiş maviyi de çok severim zaten :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız