12 Mart 2009 Perşembe

YEDİİKLİM-KPSS YAPRK TESTLERİ

3 yorum :
 

KPSS çalışmalarım tam gaz devam ediyor.Hatta zaman bulup yazamıyorum bile:(((
^
Burada dershaneye başladım.Baya karışık oldu ama sonunda gönlüme göre bi yer buldum.
Karacan akademi deyim.Gerçi daha 1gün gittim ama iyi elektrik aldım.Hocalarımın tepesinden inmemeyi düşünüyorum.Sevdim yani dershanemi:))Burada tekrar öğrenci olmak güzel bir duygu.Öğrenciyim ben daha :)))
^
Eğitim fakültesi mezunu olmama rağmen kpss hakkında pek bilgim yoktu:)))İlgilenmiyodum kendisiyle...Artık iş ciddiye binince araştırmalarım yoğunluk kazandı enerji,çekim yasası,kuantum ...vs:))) Çok güzel bilgiler alabileceğim,walla zaman zaman bana benden daha çok inan kpss yi devirmiş olan arkadaşımla irtibata geçtik:)))Sağolsun herzaman yardımcı olur kendisi...
^
Onunda tavsiyesiyle YEDİİKLİM yaprak testlerini aldım.Eğitim ve genel kültür.Tanesi 8 tl.Çözmeye başladım.Güzel gidiyor.Sorular gayet yerinde.Bi sorun yok yani:)))
ilgilenenlere tavsiye ederim..
Yediiklimleri yarılayım..Sırada YARGI var :)))

3 yorum :

  1. BENDE KPSS ÇALIŞMAKTAYIM.YARGI KULLANIYORUM.BENCE ALMALISINIZ
    BUARADA HANGİ YAYINI ALICAZ BİR SÜRÜ YAYIN VAR ETRAFTA
    KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  2. Sezgi arkadaşımmm, sen bu işi yaparsın diyim ben sana :))

    YanıtlaSil
  3. ÖZGE
    YARGI BENDE ALICAM BU HAFTA SONRA ÖĞRETMENİM NOBEL DEDİ:)KOLAY GELSIN HEPIMIZE:)))

    YASİNKIRAT
    İNŞALLAH CANIM İNŞLLAH

    YanıtlaSil

yorumlarınız