18 Temmuz 2009 Cumartesi

100. Yazım VE Kahve Parçaçıklı-Fasulyeli Vazo

2 yorum :
 
Tahmini 1 Kasım 2008'de yazmaya başladığım blog çılgınlığım 18 Temmuz 2009 tarihi ile 100. yazımla dolu dizgin devam ediyor:))) Bazen ağlayarak yazıyorum ,bazen gülerek...Her türlü halim var bu blogda anlayacağınız.


Ben sayısalcıyım ve KOMPOZİSYON denen şey yoktur bende.Lisede hep 60 alırdım.Ortaokulda bir keresinde sınavda kompozisyonda aklıma birşey gelmedi , yazmadım bende, (neyin inadıysa artık,çizittir birkaç bişey:) kağıdım 60 üzerinden değerlendirilmişti:)))


Bu konuda mütevazi olamayacağım , çok iyi olmayabilirim ama gelişiyorum yazdıkça dimi?
İyi dimi yazılarım :)) Hele ki bazen duygu denizine düştüm mü ? Kendimce iyi şeyler çıkardım.
Şiir bilem yazdım :)))Aşıp kendimi...


Neyse blog bana güzel şeyler kattı,İyi ki de yazmaya başlamışım...

Yazımızın 2. kısmına gelelim bakalım,

Arkadaşlar yabancı bir sitede gördüm ve çok beğendim

Aslında kırmızı mercimek başta olmak üzere baklagil ile süslenen objeleri sevmiyorum..Nedendir bilmem...SEVMİYORUM!!

Ama bu vazoyu beğendim ve sizinle de paylaşmak istedim...


Düz bir vazo veya herhangi bir cam obje

Kahve- fasulye

Halatımsı ip

Her derde deva Silikon Tabancası











2 yorum :

  1. 1000000. yazılara cicim, süper olmuş bu bittim devam üretmeye!

    YanıtlaSil
  2. bu ne beceridir ellerine sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil

yorumlarınız