22 Kasım 2010 Pazartesi

Puma Puma Boom & Sezgi

10 yorum :
 
     Puma Creative Factory yarışmaasında şans bloggerlardan yana olsun 
 Puma Puma BOOM  manşetlere BOOM gibi düşsün.
Her yerde bu 10 bloggeri ve tatlı ekip başını konuşsun.
Cümle alem  Puma Store lara akın etsin 
  Ben, en ben halim ile Puma Puma BOOM u desteklerken  tütümü giyip, rengarek harflerimi elime alıp Galata Sokaklarına daldım :)))


 Puma Creative  ve benim Puma Puma BOOM u destek çalışmamın diğer kısmı için sizleri buraya alalım:)


IMG_4888 (2)


IMG_4902


IMG_4924

IMG_4945

10 yorum :

  1. Canım çok yaratıcısın :)
    Tütüne bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. ayiii...
    pekte tatlu olmuş :)))

    YanıtlaSil
  3. Nefis olmuş bu çekimler. Bayıldımmm

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem yapmışsın yaaa bayıldıM! :)

    YanıtlaSil
  5. tütü çok güzelll.. nereden acaba?

    YanıtlaSil
  6. inanmiyorum cok cok cok sevdim !!!!!
    hele etegine bayildim !!! hersey süper olmus

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel eline sağlık:):):)

    YanıtlaSil
  8. selamlar arkadaşım...
    eteğine ve en son karedeki "sen"e bayıldım.çok cici pozlar bunlar.
    bu arada cici ziyaretin sıcacık muhabbetin çok hoşuma gitti arkadaşım.ben de yenisin sandım blog aleminde.kendine haksızlık etme lütfen şahane kıpır kıpır,renkli mi renkli bir bloğun var.
    enerji dolu ayrıca.
    ben çok sevdim.
    sevgiler ve yeniden görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  9. çok ciciş olmuş,bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. Minik : sağol tatlımm.Bende bende :)

    mintininmutfağıay ne güzel böyle tepkıler almak :DDD emek verdıgım deli gibi sevdiğim blogum için dusuncelerıne çok teşekkur ederım :)))

    keskin makas:sağol cnmmm

    sena: heheh olmuş dimi :) ciddi bır calışmaydı bıızm için deli gibi eğlendık cnm ..Resımlere enerjimizi yansıtmısız dımıı

    cerenimo: ben diktim ceremoo :)

    Modafobik: teşekkur ederım :)

    ENN MODA: Işık , ortam da cok güzeldi. fotograflara yansımasına sevındım :)

    NİMO =) :senın cıcıler gıbı pek bir tatlu dımı .)

    MODA GEZGİNİ : birşeyler yaratmaya , yaratırkenden ruhumu katmaya çalışıyorum .bu tarz seyler çıkıyor sonra :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız