31 Aralık 2010 Cuma

201120112011201120112011

8 yorum :
 


2011 e dair yazıcağım kısa ve öz cümle , 2010 bir yerde okuyup hayat felsefem olmalı , dilimden düşürmemeliyim demiştim. Bu cümle bana huzur ve enerji verdiğini, umut vaat ettiğini hissediyorum. Kısaca beni çok mutlu ediyor.


                  Hayallerimiz kaderimiz olsun,


 2011 de her dileğimiz gerçek olsun, sağlık, huzur aşk, para ,dostluk, doğadaki her güzelliği iliklerimize kadar hissedebileceğimiz bir yıl diliyorum hayatımın her en az bir sanıyesıni bile benimle geçiren her canlıya ...

8 yorum :

  1. herşey gönlüne göre olsun nice yıllar...

    YanıtlaSil
  2. Yeni yılın sağlık,mutluluk,barış ve huzur getirmesi dileğiyle.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. güzelliklerle dolu bir yıl diliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. yeni yilin kutlu olsunnnnn

    YanıtlaSil
  5. amin delim hepimizin :)))))))))

    YanıtlaSil
  6. :D hepımıze tekrardan mutlu yıllar:DDDçok teşekurler ederım operım hepnıızı :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız