16 Ekim 2012 Salı

Polar Yumuşacık Ev Patik Yapımı

4 yorum :
 



Bu soğuk günlerde normal ev terlikleri bizleri tam manası ile koruduğu, ayaklarımızı sıcacık tuttuğu söylenemez. Bir de benim gibi ev terliği giymekten nefret ediyorsanız durum vahim. Kalın tabanlı, yürüdükçe ses çıkartan ev terliklerinden nefret ediyorum. Giydiğim ev terliklerim/ayakkabılarım yumuşaçık, yürürken ses çıkarmayan, yere yakın, ayağımı sıcak tutan cinsten. Biraz eskidi yenileme zamanı geldi aslında kendilerini.

Eğer tabanı sağlam, giyimi rahat ev ayakkabılarınız varsa polar, yün ya da örgü kumaşlarınızla ev ayakkabılarınızı sevimli botlara çevirebilirsiniz. Yaşadığımız soğuk günlerde hem ayaklarımız sıcacık olur, hem de eskiyenleri yenilemiş oluruz.

Yapımı için :  Kaynak

4 yorum :

  1. bunun yapımını görmüştüm ama üşengeçlikten işte yapamadım gitti:)

    YanıtlaSil
  2. İyiki uğramışsınız. harika bi siteyle karşılaştım pek bi sevdim:)) Kek kapsülü dediğim şey minik kekler yapmak için kullandığımız kağıtlar. Slikon kalıpları fırınteline koyuyorm ben hiç sorun yaşamadım. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tesekkur ederim.. sevmenize sevindi.. sevgilerrr:)

      Sil
  3. bende yapıcamm bende:) az kaldı makinemi alıyım neler yapıcam daha :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız