25 Şubat 2009 Çarşamba

DANTELLİ -EKOSELİ ATKI

Hiç yorum yok :
 
Yelek yapma niyetiyle aldığım bu gri ekoseli kumaştan birdenbire 3 adet yılbaşı hediyesi çıkardım. Nasıl oldu derseniz?
Öncelikle bu kumaştan 2 adet çift katlı atkı kestim, bir de baktım ki kumaştan kalan parçadan da bir atkı daha yapabilirim, (bu durum beni çok sevindirdi tabi:)) ee dedim bu da benim olsun
1)kendime olanın sadece etrafına overlok çektim.
2)resimde gördüğünüz atkının etrafına makine çektim, son anda da evde bulunan , ekim kasım gibi aldığım bir torba fisto- kurdela -dantel topluluğundan kırmızı, geniş danteli atkının iki ucuna yerleştirdim.
3)son olarak da kestiğim son parçada 2 numara gibi fakat dantelsiz olarak sahibini buldu...
PAZARDAN ALDIM 1 TANE EVE GELDİM 3 TANE:))))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız