24 Şubat 2009 Salı

PİLATES'E BAŞLADIM

2 yorum :
 

İstanbuldaki günler tam gaz devam ediyor.Ani ve süprizli bir şekilde ortaya çıkan kendime zaman ayırma ve KPSS günlerime(!) PİLATES seansları da eklendi.Secomla birlikte İBB Halkalı Yüzme Havuzu kompleksi içerisindeki pilates ve fitness derslerine katılıyoruz.Bu 3.seansımız olmasına rağmen Pilates sayesinde insan kendini bambaşka hissediyor.Gerçekten çok enteresan daha önce başka sporları da denememe rağmen pilates insanı yormadan,terletmeden,vücut ısını artırarak kendini çok zinde hissetmeni sağlıyor..Tavsiye ediyorum herkese...Pilatesin yanında yürüyüş de yaparak kamp dönemimin(!) sonuna kadar daha fit bir vücuda sahip olmak dileğiyle:))))
p.s:Geçen gün tartıldım ve tahminimden 6 kg fazlalıkla tartıyla yüzleştim:((( 50 li kg ulaşmak umuduylaaa :)))))))))))))
BU ARADA KAYDIMI YAPTIRDIĞIM SPOR PROGRAMI İBB SPOR A.Ş nin ÜCRETSİZ SPOR KAMPANYASI DAHİLİNDEDİR.PİLATES,FİTNESS,YÜZMENİN YANINDA BİRÇOK SPOR DALI BULUNMAKTADIR.SINIFLAR 15 KİŞİLİKTİR.İSTANBULDA YAŞAYANLARA DUYURULUR.
http://www.sporas.com.tr/index.php Daha fazla bilgi için...

2 yorum :

  1. SELAM SEZGİ:)
    PİLATESE BAŞLAMAN GERÇEKTEN HARİKA...
    BENDE BİR DÖNEM PİLATES YAPTIM FAKAT BENİM BICIRIK KIZIM DOĞUNCA:) BIRAKMAK ZORUNDA KALDIM...
    HEP AKLIMDA BENİMDE HA BAŞLIYIM DIYE AMA BİR TURLU OLMADI.:(
    BU ARADA BLOGUNDA COK GÜZEL SEYLER VAR ELINE SAGLIK...

    YanıtlaSil
  2. SEVGİYLE MUTLU PİLATESLE FORMDA KALIN ...

    YanıtlaSil

yorumlarınız