8 Mart 2010 Pazartesi

8 Mart -- Watsons Alışverişi

1 yorum :
 
Bizce: Türkiye Cumhuriyeti anlamınca kadın; bütün Türk tarihinde olduğu gibi bugün de en saygın yerde, her şeyin üstünde yüksek ve şerefli bir varlıktır." (K.ATATÜRK)

**Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun **



Nihayet VOGUE raflarda ve nihayet ben aldım ....

Tekira' ya İPEKYOL açıldı

Yenilene yüzüyle work tarzından çıkıp, her kesime ulaşmayı hedeflemişler

Başarmışlar da...

Soft renklerin hakim olduğu harika bir İPEKYOL...


Penti de en kısa sürede bizlerle şeker tadında çorapları ile

Ben bu detayı çok sevdim,




Kuşburnu, biberiye , tarçın kabuğu, ıhlamur , karanfil , adaçayı
harika karışım =))))



Dünya Kadınlar Günü sebebiyle TEKİRA daki WATSONS da %50 indirim vardı.
Makyaj ürünleri malesef tükenmiş:(
Cilt bakım ürünlerinden yana şanslıydım
Kullandığım her ürünü %50 indirimle aldım :))))
Migroslarda da makyaj ve cilt ürünlerinde % 50 indirim var
fakat 3M MİGROS larda
Ayrıca MİGROS karta aldığınız her çikolataya 2. bedava :)
(rimel alalım derken , çikolata aldık çıktık=))))

KIRLANGIÇ zeytinyağlı duş jelini ilk kez kullanıcam
Umarım memnun kalırım , baya hevesli aldım çünkü =)))





1 yorum :

  1. watsonsda böyle indirimleri takip etmek isterseniz facebook sayfasını beğenmenizi öneririm, indirimleri ve yeni ürünlerini orda tanıtıyorlar

    YanıtlaSil

yorumlarınız