14 Haziran 2010 Pazartesi

Sertab Erener- Koparılan Çicekler(mor şifon elbise)

1 yorum :
 
Buaralar Sertab Erener VE Çocuklar Gülsün Diye adlı projenden başka birşey düşmüyor dilimden:)))

Sertab ın albümü RENGARENK tekrar tekrar dinlendi. RENGARENK şarkısı pek çok sevildi :))))

Çocuklar Gülsün Diye projenin kurucularına bir bir mailler atıldı, facebook twitter ... her yol denendi . Gönüllü olarak yer almak istiyorum iletim ulaştı kendinelerine.

Sosyal sorumluluk projem benim benim :))):)))

Olması gerekende bu değil mi aslında? Herkes bir vakıf dernek proje kampanya adına elinden geleni yapsa ne güzel işler çıkar dimi? Oturduğumuz yerden SMS atmakla bu işlerin olmayacağını düşünüyorum. Hem sms atalım , hemde gönüllü olarak çalışalım. Zamanım yok vaktim yok ..vs gibi lakırtılar bahaneden ileri gitmez. KABUL EDELİM!!!!

Planlı, programlı olan hayata herşeyi rahat rahat sığdırabiliriz. Eğer GÜN 25 SAAT OLSUN HİÇBİRŞEY YETİŞMİYORUM diyosanız problem bizdedir. Güne atmayalım suçu. Niye ise genelde suçlarımızı kabul etmez. Her daim başkalarına atarız :)) İnsanoğlu modu:)))

Neyse bu postun asolan konusu , Sertabın Mor Şifon Elbisesidir...

Çok yakın arkadaşlarımdan birnin 19 hazirandaki nişanına davet edilince etekler tutuştu. Abiyelere bakıldı, giyildi..vs.. Sonunda "eğer ben beğendiklerimden birini alırsam NİŞAN KIZI ile beni karıştırabilirler:))))" kanısına varıldı. :):)
:)

Tüm abiyeler bu kadar taşlı tuşlu mu olmalı kii...:(((

İş başa düştü. Sertab'çığımın- Koparılan Çiçekler videosundaki morlu elbiseye vuruldum.

Pazarda da canım kumaşçımdan morlu ama esas baz aldığım yumuşak şifon tarzında kumaş bulunca dünyalar benim oldu. Mor renkli olmasıda yanında bonusu oldu:))))
Ve anneannemden biçme, annemden teğel alma konusunda yardım alarak imece usulü başladım dikmeye :)))

Bakalım nasıl birşey çıkıcak karşımıza.. Bende heyecanla bekliyorum...Ayakkabı ve aksesuvarlarıda kolayca bulabileceğimi inanarak eğitim bilimleri denememe dönüyorum....

Bir tane daha yok şu andan
Her an yeganedir tektir
Tut yakala saçlarından
Kaçırma vakit nakittir

















1 yorum :

yorumlarınız