5 Temmuz 2010 Pazartesi

Mor Şifon Elbise ve Nişan

6 yorum :
 
Ne hareketli bir gündü ,

19Haziran da Burada çok sevdiğim bir dostumun nişanı olduğunu bahsetmiştim. Özel hazırlanmak gerekiyordu. Canım benim ..Kıyamam hiç:))) Neyse ...19 Haziran ın gündüzü ise evimizde benim önderliğimde hazırlanmış mevlüt okutulcaktı.. Herşey buraya kadar gayet normal giderken...


NiŞAN KIZ ından aldığım bir telefon ile beynİmden vurulmuşa döndüm. Nişan gündüz 3- 6 arasıymış. Yani bizim mevlüt ile çakışıyordu. Aşağıda hoca mevlüt okuyor, ben yukarıda süsleniyorum giyiniyorum...Çok komikti. En hızlı hazırlandığım anlarımdan biridir.

Bir nişana nasıl 1o dakikada hazırlanır? ın güzel bir örneğidir:)))

Tabii ben gittiğimde nişan başlayalı bir saati geçmişti. Olsun dedik artık gönüller bir olsun. Dolly gibi klonlayamam ya kendimi :))))

Her nişan gibi çok güzeldi. Herşey düşünülmüştü. Sade ve şıktı. Nişan Kızı zaten alabildiğine sade :) Takılan bilezikleri ve kırmızı kurdelaları ile çok dalga geçtik:)))) Şimdi bile aradığımda sakin bilenziklerini çıkarma uğursuzlukmuş deyip gülüyoruz.. canım benim...



Bir ömür boyu mıutluluklar her ikisine de..






Gelelim benim Burada daha hayalken bahsettiğim Mor Şifon Elbseme :))


Hummalı bir çalışma ile istedğimiz sonucu elde ettik. Astar çalışmadık onun yerine askılı elbise diktik. Hatta oda baya elbise oldu. Tek başına da giyilebilcek bir elbise oldu.




Ayakkabı DEICHAMN dan aldım fakat fotorafı yok ..Anlattığım gibi o kadar telaşlı geçti ki. Fotoraf çekilmeyi unutmuşum:(((


Kemer :((( ah kemer ah. Öldürdü beni.Çok içime sinmedi ama evde bulduğum bir gri kemeri taktım.Ayakkabılarıma az çok uyuyordu.


Çok uzun zamandır yorum dönemiyorum size.) 10 temmuzdan sonra söz




Benden bukadar blogçıkler.....kendinize , sevdiklerinize , sağlığınıza, kalbinize İYİ BAKIN ...













6 yorum :

  1. Elbise çok havalı görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Antigone , sağol canım
    Style by T, Ay ay :D thanks seker..
    Vintage Duygular, beğenmene sevindim baya uğraşmıştım çünkü

    YanıtlaSil
  3. ya ben bu elbiseye bayıldım harika olmuş sana da çok yakışmış da nasıl yaptın acaba daha detaylı bilgi verebilir misin

    YanıtlaSil
  4. Şimdi farkketim ki doğru düzgün bir fotografta koymamışım. Kısaca bahsedıcek olursam ;iç elbise uzun askılı basit elbse,
    Şifona gelirsek. Üzeriem oturmalı , kollar karpuz ,V yakalı. Tabii benim tam istadğim gibi olmadı çünkü benim istediğm daha da uçuş ve geniş kollu bir elbise idi.Umarım yardımımın dokunmuştur.. sevgıler

    YanıtlaSil

yorumlarınız