18 Eylül 2010 Cumartesi

Bora Aksu Tasarımı Bil's Gömleklerine Sahip 50 Kişiden Biri

8 yorum :
 

Fashion's Night Out için Bora Aksu tasarımı Bil's gömleklerine sahip 50 kişiden biri de BENİM !!!! :)

Bir önceki postta yazdığım gibi
Minik kızı sıkıştığı yerden kurtarasım
Yanımda illa ki olması gereken sd kartımı unutasım
O acayip trafiği çekesim
Yalnızca 50 adet Bil's gömleklerinden 1 tanesinin benim için üretilesi,
Eda'nın romantik harika gömlek tasarımına yardım edesim
Eda'm ve Seco'm ile harika bir FNO gecesi geçiresim
Benim de bol bol gülesim varmış...

cats


IMG_2984

IMG_3511

8 yorum :

  1. evet şans diye buna derler, edim gene yakıyor, çok cici görünüyosunuz ikinizde :)

    YanıtlaSil
  2. Off süper, tebrik ederim! :)
    Süper hediye doğrusu, güle güle giy, bu arada FNO kombinine de bayıldım (;

    YanıtlaSil
  3. Hi! Thank you so much for signing up with my blog! I am always SUPER excited when someone finds my blog interesting and wants to look in. So again, thank you - you made my day!

    YanıtlaSil
  4. cecilia: sağol tatlım. Çok güzel bir geceydi edoşumla

    Modafobik: Kombin için sağol cnm ,Mütevazı olamıcam evet hediyem çok güzel:)

    Faye lewis:Thank you soo much love lyyy

    YanıtlaSil
  5. Öpüyorum kuzum yardımların ve gelişin için tekrar tşkler şeker

    YanıtlaSil
  6. Canım edacım benim birşey değil , Hariak bir geceydi..

    YanıtlaSil
  7. O gömleklerden birine sahip olan arkadaşını o gömleklerinden biri içinde görme şansına erişen ben bile kendimi şanslı sayıyorken, sezgicim sevinmesin de ne yapsın??
    Çok yakışmıştı kuzum, on numara hareket;))

    YanıtlaSil
  8. Emine Nihan:ummm canım nıhanım benım, güzezelim.. Yemek için tekrar sağol bebik.. optum seni

    YanıtlaSil

yorumlarınız