27 Eylül 2010 Pazartesi

Hayallerimiz Kaderimiz Olsun

13 yorum :
 

Hayallerime ne güzel de kollarımı açmışım dimi :)
Enfes bir kahvaltıdan sonra,
Bugün okulda ilk günüm olucak :)
Hiç bilmiyorum hayat bana ne getirir,
Şuan yalnızca burada olmak istiyorum.
Belki seneye bırakıcağım.
belki dondurucağım kaydımı
belkide de devam edeceğim :)
Dediğim gibi seneye nerde ve nasıl olucağımı ben dahil hiç kimse bilmiyor..
Tek istediğim hayallerim kapısını çalmak biran önce.
Kendime,hayallerime ,bana göre olan iyi niyetime ,
(başkalarına göre fettan bir kız olabilirim yani :)))) 
yüreğime , doğruluğuma en çokta
yüreğime
Güveniyorum ve İnanıyorum ..
Öğrencilerimide çok seviyorum.
Mesleğimi çok seviyorum.
Yavrularımın bana yazdıkları mektupları hala saklar
durup durup bakarım ben.
Bu sebeple
iyi ki ben hayallerinin peşinden koşarken de mesleğinide peşinden sürekleyecek kadar işini seven biriyim :)
Kendimi seviyorum
beni sevenleri seviyorum
Hayallerime kavuştuğum anları seviyorum

HAYALLERİMİZ KADERİMİZ OLSUN :)

Günümüz aydın olsun...

Harika Pazartesiler herkese:)))

13 yorum :

  1. uzun zamandır bu kadar optimist bir pazartesi başlangıcı okumamıştırm. İyi pazartesiler olsun bakalım. hakkında en iyisi neyse o olsun ..

    YanıtlaSil
  2. HAYALLERİMİZ KADERİMİZ OLSUN :) Çok tuttum bu sözü canım...İnsallah öyle olur sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  3. hayallerin gerçekleşsin dilerim
    ve haftan çok güzel geçsin:)

    YanıtlaSil
  4. "hayallerimiz kaderimiz olsun" bayıldım bu cümleye, amin diyorum..

    YanıtlaSil
  5. Resim ve yazı çok güzel. Dilerim başta sağlıklı sonra herşey dilediğin gibi olur.

    YanıtlaSil
  6. hayallere kendimizi bırakmak için bazen bilmemek daha iyidir,bir adım sonrasını.
    günün tadını çıkarmak gerek, hep gönlünüzce olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  7. hayallerimiz kaderimiz olsun bu cok güzel bi cümle !!

    YanıtlaSil
  8. ne guzel demissin hayallerimiz kaderimiz olsun keske guzelim keske ;)

    YanıtlaSil
  9. Tek seneye değil bir dakika sonra bile nerede, nasıl, ne biçimde olacağımızı bilmiyoruz o nedenle anın tadını çıkarmak geliyor veee hayatı yaşamak, paylaşmak tüm güzellikleriyle...

    YanıtlaSil
  10. Amiin ne güzel yazmış bebeğim fotoda süper!
    Hep gerçek olsun öperim

    YanıtlaSil
  11. Syrakusa/Beter Böcek : Optimist olmayacağız da ne olucaz:)Amın hepımız için hayırlısı ise o olsun

    M¥PriNcessS: Bu sözü vucuduma dövme bile yaptırabilirim.Okadar tuutum :)

    CEPAYNASI:Sağol canım ,

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: Beğenmene sevindim canım,sağolasın..

    Vintage Duygular: N egüzel yazmışsın.Önce SAĞLIK !!!O olmadan olmuyor hiç birşey .hepimizin sağlıcaklı huzurlu gunlerin bol olur inş..

    sophie'nin dünyası :Plan yapmadan yaşamak.kendini akışa bırakmak bu olsa dimi..Bilip planlayıp ne yapıcağız ki..Hayt bildiği gibi gelsin Sezen NIN dediği gibi..

    Sena: :)dimi sena:)

    STYLE M: KEŞKE lere yer yok :)İnş olucaktır tüm hayaller kavuşucaktır sahiplerine..

    YELDA : Haklıısn be yeldam.Ne senesi, saniyeyi bilmiyoruz.Oyuzden hep gulmek eglenmek için uğraŞıyorum.

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ : Kuşum benim.Amin bebem amin .OLucaktır ınanıyorum hepımızın hayalleri..Ayrıca hayallerıme hayal kattığın için sağol hacım :)

    YanıtlaSil
  12. hepsi gerçek olsunn...süper foto olmuş .......

    YanıtlaSil
  13. MINI'S DESIGN IDEAS : Foto mınık kuzenımın elınden çıkma:) Amın hepimize..

    YanıtlaSil

yorumlarınız