26 Mayıs 2011 Perşembe

MAVİ - İstanbul'a T-shirt Tasarla

2 yorum :
 
MAVİ'den "Hadi İSTANBUL' a yakışacak en iyi t-shirtü tasarla" diyen bir mail alıyorum. Açıp bakıyorum. Bir de ne göreyim Mavi-Aksanat bünyesinde gerçekleşen benim de t-shirt tasarladığım Caz temalı workshop fotoğrafını, sitenin açılış sayfası yapmış. Arıyorum bakıyorum kendimi buluyorum :D 


Bilin bakalım ben kimim :P


2. fotograf benim t-shirt tasarımım, Çok keyifli bir gündü. Yazımın tamamını okumak için sizleri böyle alabilirim.  tık tak tok


Bu yarışmaya katılmak için yapmanız gereken  linke  tıklayıp Mavi'nin sizi yönlendirmesine izin vermek. Sitede gerekli her türlü bilgi mevcut...


Geri sayım başlamış bile hadi ne duruyoruz:)) 

10 gün 21 saat 12 dakika










2 yorum :

  1. süpeeeeer cok sevindim adina =)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel:) Insanin tasarimci olasi geliyor bole yaratici seyleri gorunce.

    YanıtlaSil

yorumlarınız