6 Ağustos 2012 Pazartesi

Fettah Can'lı Geceler

Hiç yorum yok :
 
Fettah Can ile tanışmam çoğunluğun olduğu gibi benimde Gülben Ergen'in Yalnızlık şarkısıyla başladı. Sonrasında kardeşimin deli sevdası ve bu seneki doğum günümde sahnesi kesişince neler kaçırdığımı farketmiş oldum.


Fettah'ı ilk Aralık' ta Gayrettepe Loop' ta izledim. Hatta biraz da çekinerek gitmiştim. Sahnede hem çok eğlenceli, hem gerçekten bu işin üstadı, hem de çok mütevazı. Yerinizde oturamıyorsunuz:)


Eğlenebilir miyiz ki acaba? gibi bir soru ve türevleri Fettah'ın sahnesi için manasız benden söylemesi:) 

Fettah'a 2. ziyaretim ise bu sene sanırım Mart gibi müdavimi olduğum Jolly Joker-Balans' ta gerçekleşti.
Hatta haftasonları full çalıştığım için, işten sonra eve gelip bir güzel uykumu alıp 22.30 sularında gitmiştik. İlla ki gideceğim yani:)

Jolly joker'in yeni açıklanan programına göre de 22 Eylül'de Fettahlı gecelerimize bir yenisi daha eklenecek:)

Fettah'ın web sayfası
twitter hesabı ile sürekli canlı halde :) 

Arada R.E.M ile lise yıllarıma geri gidip geldim. Hey gidi hey ... diyecek yaşlarda da olduk ya :)


Hande Yener, Işın Karaca, Nilüfer, Metin Arolat ... ve daha sayısız sanatçıya şarkı veren Fettah Can'ın sahnesinde hiç sıkılmıyorsunuz. Hatta çoğunlukla eller havada modundasınız. Mesela Rüyalar ile nostalji gemisine binip geliyorsunuz:)

Fettah'ı o gece sevimli kedi baskılı t-shirt
bu yazımda da giydiğim gri uzun pileli eteğim
Gri loaferlarım
ve 
inci kolyelerimle 
dinledim, eğlendim, duygu seline kapıldım:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız