9 Eylül 2013 Pazartesi

Mutfak Mangalda Çikolatalı Muz

1 yorum :
 

 Blogumda yeni bir Mutfak sekmesi oluşturmaya karar verdiğimde yepyeni tarifler denemeye başlamıştım bile.  Pratik, lezzetli, sunumu etkileyici önerilerim umarım işinize yarayacaktır. Mutfakla aramı düzeltmemin detaylarını sizlerle paylaşmadan önce bu pratik inanılmaz lezzetli bir Refika Birgül tarifi ile merhaba demek istedim:)

Bu tarifi ilk defa benim için çok özel bir gecede fırında denemiştim. Misafirlerim ve ben bayılmıştık. Devam eden günlerde sürekli hadi bi muz yapsak mı acaba diyerek bu lezeetten ayrılamadık. Tabii ki bu tarifin en güzel yani yavaş yavaş hafif sönmüş bir mangalda yapmaktı. Bir piknik organizasyonu içinda tatlı seçeneği olarak idealdi.Orginal tarifinde damla çikolatala, ceviz gibi seçenekleriniz olsa da bir piknik için çikolata inanılmaz yeterli oluyor.

Gerekli olan  malzemeler: Muz ve Çikolata

Muzların üzerine derince yarıklar açıyoruz. Çikolata parçalarını muzun içine yerleştirdikten sonra fırında/mangalda  10 dakika kadar ısıtıyoruz. Çikolataların hafif erimesi, muzlarımızın yemeğe hazır olduğunun göstergesidir.

Afiyet Olsun:)

Bu pratik ve lezzetli tarif Refika Birgül'e aittir.

1 yorum :

yorumlarınız