19 Ocak 2015 Pazartesi

Fırında Çeşnili Patates

1 yorum :
 


Aslında hayatı zorlaştıran biz insanlarız.
Nedir yani  1 blog yazısı yazmak? Yüreğini kaleme döküp, gözünü fotoğrafa aktardıktan sonra aman efendim rujumu bozuk sürmüşüm. peçete bozuk çıkmış diyorsak bunlar kuruntu arkadaşlar:)

Şimdi uzun bir aradan sonra bir yemek postu yapayım dedim. Baktım patatesleri azcık yakmışım. (huyum kurusun ,hep biraz yakarım.) Of çöp bu resimler dedim. Sonra baktım aslında o kadar da yanık değil:) Hem benim derdimi anlatmam için yeterli bu fotoğraflar, hem 2 parça yanık olunca kım ne diyecek ki? Yaz gitsin Sez dedim:)

Buyrun fırında çeşnili miss gibi patates tarifi:)

Kırmızı biberin hafif acısı, sarımsağın aroması, cevizin kıtırı ...Nasıl birşey bu :) diye yorumaldı hanımlar .Benden söylemesi:) 

Ben 2 kişiye 3 küçük patatesi elma dilim şeklinde doğradım. Fırın kağıdının üzerine koydum. Üzerine ceviz, badem, nane,toz sarımsak ,bütün sarımsak, kırmızı biber ekliyoruz. Fakat buradaki püf nokta bir yemek kaşığı yağda gizli. Çünkü sarımsak olsun, kırmızı biber olsun patatesin, cevizlerin üzerine harmanlanması gerek. 

Ağır ağır pişmesinde fayda var. Sakin sakin pişssin. Siz o sırada etle/tavukla ilgilenin:)

Piştikten sonra ben yağlı kağıt ile servis yapmayı çok seviyorum. Hem şık duruyor, hem de tabak temiz kalıyor.

Kolay gelsin hanımlar :)))

1 yorum :

yorumlarınız