14 Ağustos 2015 Cuma

İzmir Durakları: MÜNİRE "eskici-kahveci-gazozcu"

Hiç yorum yok :
 

İzmir e olan sempatim, İzmir'i keşfettikçe daha da artıyor. Nedendir bilmem sevmiyordum herkesin ölüp bittiği İzmir'i. Başlarda, çok değer verdiklerim için seviyorum derdim. Şimdilerde hadi keşfe çıkalım diyorum. Emek harcıyorsam, seviyorumdur:)

Yepyeni instagram keşiflerden  biri: MÜNİRE. Hastangleri ile daha yakından inceledim., İzmir e gittiğim gibi Münire'de aldım soluğu.


Sahibi Özgür, İstanbul'dan kopup gelen, hayallerinin peşinde koşan biri. Antika merakı, özgür ruhu ona MÜNİRE'yi hediye etmiş. Kendi seçtiği objelerle harika bir dekor oluşturmuş.  

 Türkiye' nin çeşitli yerleinden bulup getirdiği gazozları, miss gibi kahveleri mevcut. Gazozlar içinde kaybolsan da elbet birini seciyorsun ama aklın hep diğerinde kalıyor.



Kahve çeşitlerine gelince, tercihimi türk kahvesi aşığı biri olarak "Saray Kahvesi " nden yana kullandım. Resmen bayıldım. İçindeki karışım ile helmeli helmeli tadını veren kakule ile inanılmaz güzel bir tat. Resmen tadı damagımda kalanlar listesine eklendi.


Münire'ye gidin, gazozlarından, kahvelerinde tadın. Havasını koklayın, Hatta dekor olarak duran parçalardan beğendikleriniz sizinle birlikte gelsin:) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız