5 Eylül 2009 Cumartesi

2 Yeni Elbise Projesi

Hiç yorum yok :
 


Annemin bana hamile iken giydiği hamile elbisesinin parçalarını buldum ve kendime uyarlamaya çalıştım. Çok az kaldı bitmesine ama bana ancak tunik olacak ya da ÇOK kısa bir elbise:PPP Elimdeki fistolarlada süslemeyi düşünüyorum. Değişik bir şey oldu :=)





Ücretli öğretmenlik için başvuruduğumdan bahsetmiştim. Eğer çalışmaya başlarsam giyerim diye düşündüğüm anneannemin gerçekten hazine değerindeki kalıplarından MODEL 11 nolu elbiseyi belindeki valon olmadan dikmek istiyorum.Valon yerine kemer takarım diye düşündüm.Yarın annemle başlayacağız bakalım...

Bu arada füme saten elbisem bitti. Ütülenip, giyilip fotoraf çekilmeyi bekliyor.

{Söylemeden geçemiyeceğim öğretmenlik başvurusu yaptığım gün fotoraf çekilmiştim. Fotografçı abi photoshop yapıyım derken benim 1 gamzeyi yemiş, yüzümde porselenle yarışacak kıvamda... Yani fotoraftaki ben değilim :))) Photoshopu sevmiyorum kısaca}

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız