21 Şubat 2010 Pazar

CANLARIM:)))!!!BLOG ALEMİ

Hiç yorum yok :
 


Bu peçete dağının hepsi ayakkabı olsa ve tek fiyat 0.50 tl olsa diye hayal kurarken seco çekmiş beni,

yüzümdeki sırıtık ifadeninde sebeiyeti budur :))))


hangi bayan sırıtmaz ki:)


Arkadaşlar nasılsnız? umarım herkes iyiyidr. Blog yazmayı çok özledim . Birkaç söz yazıp ta gidem


Blogların artık gazatelerde dilden dile dolaşmasına halkın arasına katılmasına çok seviniyorum. Her ne kadar çok aktif olmasam da sizleri ziyaret edemesem de kalben sizinleyim siz sayın izleyicilerim :=)


(YAZA CİDDİ BİR ÇALIŞMA MODA ÇEKİMİ MODUNDA DİKTİKLERİM VEYA BEĞENDİKLERİMLE KARŞINIZDA OLMAYI PLANLIYORUM )


Blog alemi harika dimi , hepimiz bir sürü şey öğreniyoruz, hayat dersleri çıkarıyoruz


Türkiyenin bir köşesinden veya dünyanın kaç yüz mil uzakta olduğu belli olmayan bir yerinden bir yorum , bir cevap ve ya bişeyler öğrenmek harika:)

Paylaşıyoruz hiçbir koşul karşılık beklemeden yapıyoruz bunların hepsini. Bir bakıma da herkes kendi aleminde ,Canı ne isterse onu yazıyor çiziyor , Ben gecenin 3ünde moralim çok bozuksa çiziktiriyorum biraz birşeyler ee hayatımın bir parçası sonunda paylaşmak istemişim dimi?


Bir bakıma her blog kendi kişiliğini yansıtıyor fazlasıyla. Okudukça kullandığın kelimelrden , resimlerinden yazı içeriklerinden karşınızdaki insanı bir nebze analiz edebiliyoruz. )
Benim için blog olayı burda biter , kapatır giderim . Yani blog dünyasındaki arkadşlarımla aramdaki muhabet bu kadardır,Arkalarındn konuşmak yaptıklarını eleştirmek , hele ki başka blog sahiplerini kışkırtmak gibi gereksiz ve komik davranışlarda bulunmam:) Bulunanlarada gerçekten çok gülüyorum, Ynı işiniz gücünüz mü yok sizin :) Boş boş evde oturup bunları kuruyorsuznu ey kendinizi bilmeyenler:)))

Nerden çıktı bu diyebilirsiniz? Daha blog açmadan yani sene 2007 falan blogları olan bazı arkadaşlarla muhabetim var , o zamanlara dayanır dostluğumuz..bAZIları KAPTTI BLOGLARINI BAZILARI HALA DELİ GİBİ AKTİF VE BU BAŞARILARI BAZILARINI RAHATSIZ EDİYOR:))))
dostlarla konuşurken , benim hakkımda konuşulanları duydum da
sağolsunlar bizim günümüzü baya eğlendirdiler...Üstünden baya espri döndürttü zaat :))))
Ben başkalrını taklit edip, yorum yazanlara veya yorum olark geri döndüklerime CANIM VS.. kelimeleri kullanıyormuşum :))))
Hımmm NE KADAR KOMİK DİMİ ?Söylecek söz bulamıyorum ya ben ki tekirdağda gayet normal bir hayat sürerken arada yazdığım ve hiçbir kar amacı gütmeden oluşturduğum blogumdan bunu mu çıkardınız ha :)
Şimdi siz BANA GELEN HER YORUMU YAYINLIYORUM AA DOSTLARIM cümlesini baştan göz gezdirceksiiz. Etrafa iyi görünmek adına yalanlar savurmayacaksınız, yada benim yazdığım yorumu yayınlacaksınız :))
yaalan niye söylenir ya bu kadra bas bas , Önemli olan yalan söylemk değil , kafanı çalıştırıp söyledğin yalanı unutmamak :)))
Unutursan , sen kaybedersen ...SEn rezil olursun , o SIFATLARIN HEPSİ BİRER BİRER düşer adınınn önünden kusura bakma :)
Arkadaşlar kimseye akıl vermek değil , herkesin aklı kendine yeter ama Hyat bunlarla uğrraşıcak kadar boş beleş değil diye düşünüyorum. Yalan dolan riyakarlıkla kişilksiz davranışlarla geçmez hayat bebelerim :))))))))
Bkın bakalım aynaya ,koyun takkenizi önünüze yada koyun isimnizi karşınıza:) YAPTIKLARINIZI ÇEVİRİN KENDİNİZE , ne kadar kişilikli görünüyorsunuz ?gözleriniz parlayacak emin olun :))))
herkese güzel haftalar arkadaslar (BJK0 GS 1 :((()

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız