9 Şubat 2010 Salı

Kırmızı Etnik Bluz' e Fırfır

Hiç yorum yok :
 
İYİ DÜŞÜN , İYİLİK SENİ BULSUN ,
Diye bas bas bagırırken benim şu yaptığıma bakın hele :(
Ne zamandır bil.bozuk bil.bozuk demekten , kendisi ile dalga geçmekten bir hal olmuştum ki
:((((

Sapasağlam , HP marka , max hızda, kardeşimin kullandığı notebook bozuldu bu seferde :( Yapılıcak ama maliyeti yüksek olucak .Nezamandan sonra 1-1.5 ay gibi bir süre bende kalıcak derken olana bakın ..

Neyse olucağı varmış dedim , o kadardilimde olan şey daha büyük bir şekilde başıma geldi dedim. Şuan da elimdeki kağnı masaüstü bilgisayarım gözümde pırlantadan dan farksız dedim ..

Fırsat buldukça yazmaya devam tabii

FLİCKR sağolsun, daha önceden kolaj yapıp, attığım fotoları kullanıyorum. Ne güzel kolaylık dimi:)))

Etnik desenli, kırmızı bluzumu kasım 2009 da dikmiş . Burada da anlatmıştım...

Birkaç kere giyince biraz hareket katmak istedim. Elimde de kumaştan kalan upuzun bir parça vardı. Bu parçayı büzgü alıp bir kaç kat fırfır olarak yakaya geçtim. Eski haline göre daha hareketli oldu. Bakalım bir süre sonra neresinden sıkılıp, neresini , nasıl modifiye edicem:)))





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız