12 Şubat 2010 Cuma

Vintage Siyah Yüksek Bel Pantolon

2 yorum :
 

Anneannemin, annemin, teyzemin eski kıyafetleri benim için altın değerinde :)
Özellikle anneanneminkiler tam bir VİNTAGE niteliğinde
İlk dönem okula giderken giydiğim basene oturan bol paça pantolon annemin gençliğinden:)
Biraz daha beli yüksek olsaymış korsajlı olucakmış . Eğer zaman bulabilirsem zıt bir renk korsaj dikmek istiyorum...Yani umuyorum:)
Üniveristedeyken CONVERSE lerle giyiyordum, yeri geldiğinde sporda olabiliyor.Sebebini bilmiyorum , bu pantolonu her giyince saçlarımı da annemin eski ısıtmalı bigudileriyle sarardım:)
Gömleği üniveristedeyken almıştım. Seviyorum böyle valonlu gömlekleri
Herkese iyi haftasonları :))))



2 yorum :

  1. Woawwwwww! Tek kelimeyle muhteşem görünüyorsun canım! Pantolon zaten süper, kıymeti tartışılmaz. Ama gömlek seçimi için de kutlamak istiyorum seni. Hiç kullanmadığım bir renk olmasına rağmen model harika ;D

    YanıtlaSil
  2. Saks mavisi de benim sevdiğim renklerden briridr dene derim :)
    sağolasın senın güzelliğin =)

    YanıtlaSil

yorumlarınız