20 Nisan 2012 Cuma

DIY Fikirleri -5 {Kapı Süsleri }

1 yorum :
 

DIY Fikirleri 1, 2, 3, 4' ten sonra Dıy Fikirleri-5 ile kapı süslerine devam ediyoruz..

Keyifli okumalar

***Bu posttaki tüm görseller webte surf esnasında toplandığı için, belki de şu  an beni okuyan senin bile blogundan kullanılmış olabilir. Malesef birçoğunda KAYNAK yok. 4 senedir blog yazan biri olarak etik bir post olmadığını biliyorum. Ama birikenleri sizlerle de paylaşmak istedim.

Eğer bu postta kendisine ait bir görseli olan arkadaşlar/kurumlar/ajanslar var ise mail yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Problemi hemen çözeriz  :=)

Sevgiler




Kurumuş, boyun eğen dallar; düğmeler ile yapılmış kurdele çicekler 





Empirmenin tavan yaptığı sezonlardan birindeyiz yine. 
Yazın balkonlarınızı renklendirmek içinde  birebir




 Artışmış yün yumaklarınız ve yılbaşı süslerinden sıkılanlar için harika bir fikir değil mi? Minik tahta şişlerde cabası..
Yumaklar, pinpon toplarının üstlerine bir kaç kat yün sarılarakta elde edilebilir.



Aslında  bizim ailenin hanımları için bir çalışma...
 Şiş makas, kurdele, dantel, örgü ilgi alanlarımız :=)




Papatya severlere gelsin



Küçükken kozalak toplayıp rengarek boyardık,
Aslında şimdiden seneye kozalak toplamak lazım da
Kozalaklar ne zaman dökülür ki?




 Kalan kumaşlar gelişi güzel bağlanmış,
Püf noktası da uçlarının dikilmemiş olması..




 Yapma çiçekleri atmayınız, bir gün bakarsın kapı süsün olur :) 



Kurumuş çiçeklerin üzerlerini verniklesek nasıl olur ki acaba?



Sade, güzel, şık
 Şişler ile ben burdayım diyor.


Çam agaçından sıkılanlara  
ya da  
çam agacından  birkaç dal ödünç isteyebileceklere



Son olarak büyük küçük balonlarla rengarenk ve pek şirin bir çalışma değil mi?








1 yorum :

  1. Bayıldım hepsine, hepsi ne kadar kolay yapılabilecek tarzda...

    YanıtlaSil

yorumlarınız