2 Nisan 2012 Pazartesi

DIY Fikirleri-3

Hiç yorum yok :
 



Bu yazımda 1.sini, bu yazımda ise 2.sini paylaştığım DIY fikirleri başlıklı yazımızın 3.süne gelmiş bulunmaktayız.

Bakalım bu sefer neler neler birikmiş...



***Bu posttaki tüm görseller webte surf esnasında toplandığı için, belki de şu  an beni okuyan senin bile blogundan kullanılmış olabilir. Malesef birçoğunda KAYNAK yok. 4 senedir blog yazan biri olarak etik bir post olmadığını biliyorum. Ama birikenleri sizlerle de paylaşmak istedim.

Eğer bu postta kendisine ait bir görseli olan arkadaşlar/kurumlar/ajanslar var ise mail yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Problemi hemen çözeriz  :=)

Sevgiler



Pek huzurla birlikte, iyi fotoğraf!




 Selenay'ın da fotoğraf rengini ve bakışını beğendim.



Be-şik-taş
Kartalım nasıl da güzel açmış kanatlarını



Çok yoğun olduğum günlerde Açılay gibi bir anda burda böylece uyusam uyusam uyusam :( :)




Anlatımı da vardı hepsinin ama kaybetmişim siteyi:(





Aman!!! Sarma eylemi yalnızca yumağa dair olsun.



Düz beyaz çantamızı markerlar ile bu hale getirebiliriz,
Denemeli...



Pişpirik kağıtları pek cici:=)




Göksel'in albüm çekimlerine bayıldım. Sonbaharda fotoğraf makinem olmadığı için üzülerek, ilkbaharda olduğu için sevinerek..



Yine yorgun olduğum bir gün burada böylece sallansam..:(


Eskiden annemin iş yerinde yaptığım origamimsi şeyler aklıma geldi.



NOT: Yazlıktaki 2 sandalye kaplanacak!



Kurdelaları yola getirmenin en güzel yolu



Bu küçükler de güzel ama büyükler üzerinde de denenebilir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız