21 Mayıs 2012 Pazartesi

Şaşkın Civcivler

3 yorum :
 

  Geçen yazılarımda  bahsettiğim gibi kuzenlerimin geldiği, kutlama yaptığımız akşamdan başka bir tat daha...

Dediğim gibi masamız renkli, eğlenceli bir o kadarda lezzetli olsun derken nette bu sevimli civcivlerle karşılaştım.
Bir sürü tarif okudum, not aldım, içinden çıkamadım. En sonunda kendi tarifimi kendim oluşturdum..



3-4 tane orta büyüklükte patatesi haşladıktan sonra, çok az süt ve limon suyu ile ezerek, püre değil de ala alınıp, şekil verilebilecek yumuşak kıvama getiriyoruz.

Sonrada sizin hayalinizdeki civciv örneklerini ortaya çıkarıyorsunuz:) 
Benimkiler baştan çok komik ve iri olurken, yavaş yavaş normal civciv moduna gelebildi.

Gözlerini çörek otu, gagasını havuç ile yaptım. Marulları tabağa yayıp, üzerine bizim şaşkınları koyunca devrildiler. Bende ortalarına marulları koyup, otlama havası vermeye çalıştım:)

Bakışlarından ötürü şaşkın adını alan civcivlerimiz ve uçmaları için parmak ucumuza alıp şarkılar söylediğimiz uç uç böcekler magazincilere yan yana görüntü verdiler.
:)

3 yorum :

yorumlarınız