12 Ağustos 2013 Pazartesi

Selam! Sez ben!

Hiç yorum yok :
 


Selam!

Sezgi ben , arkadaşlarım bana kısaca Sez der:) 2007 yılından beri blog okurum, yazarım. (tembelliklerim hariç). Kendimi bildim bileli çizer,diker, giyer, yapar, kullanırım. Öğretmenim. Mesleğime aşığım. Minik bir yüreğe dokunmak gibisi yok. Bir çoğunuz beni okur, bilir "Sezsel" veya "Sezgi" diye. Ama çok az kişi yüzümü, kaşımı, gözümü görmüştür. Bundan sonra blogda yüz kesip/biçme/kırpma aktivitelerini bir kenara bırakıp, gül cemalim ile sizlerin karşısında olmaya  karar verdim. Gezmeye bayılırım, yeni mekanlar/şehirler/tatlar keşfetmeye taparım. Dostlarım benim biriciklerimdir. Çok değer veririm, her an yanlarında olmaya çalışırım. Bu konuda oldukça da şanslı olduğumu düşünürüm. Gastronomi benim yeni bebeğim. Refika Birgül fanıyım. Gülmeyi, güldürmeyi severim.  Felsefenin acıdan doğduğuna inanırım. Bundan önceki hayatımında Ege kıyılarında  Helenistik dönemde yaşayan biri olduğumu düşünürüm. Alaçatı sokaklarını ezbere bilir, Foça'da gün batımında rakı-balık olmazsa olmazımdır. "Olduğu kadar, olmadığı kader.." yeni mottom.

Bol güneşli, neşeli, huzurlu sağlıklı günler bizimle olsun.

Keyifli okumalar



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız