6 Mart 2014 Perşembe

Yılbaşı Kapısı

Hiç yorum yok :
 

Selam ben hala yeni yıl detaylarına devam ediyorum:) 2015 için bir sürü fikir veriyorum size erken erken:)
 Yılbaşı için hazırlıklarımızdan biri de pinterestte bir çok örneği ile karşılaştığım Yılbaşı Kapısı:)
Aslında bu çalışmayı evin dış kapısına uygulamak istedim fakat sonra oda kapısı olması daha güzel durağına karar verdim. Amerikan mutfak veya geniş kapılı salonlarda daha da güzel duracağını düşünüyorum.


Bizim kapının etrafında geçen senelerden kalan uydu kablosunun olması işimizi inanılmaz kolaylaştırdı. Ama uhutac ve misina yardımı ile kablo olmadan da yapabilirisiniz.

Uhutac, kırtasiyelerde bulabileceğiniz, sarı, beyaz renkleri olan oyun hamuruna benzer bir malzeme. Duvara iz kalmadan istedikelrinizi asmaya yapıştırmaya yarıyor. Orta ölçekte tuvalleri bile duvara yapıştırabiliyor. Kaldırdığınızda da duvarda hiç iz kalmıyor. Bilginize:)

Malzemelerimize gelince;
Uhutac
Misina
Koli bandı
Kırmızı kristal tül
Yılbaşı süsü
Yeşillik
Öncelikle kırmızı kristal tülü bohumlar bırakarak,(aslında daha bohumlu yapabilirmişim) kapıya sabitliyoruz. Sabitleme işlemi için misina ile sarıp, uhutac ile duvara, koli bandı ile kapıya yapıştırabilirsiniz. Misina ile sarılan kırmızı tülün aralarına yeşillikleri gelişi güzel yerleştirdim. Yeşilliklerle tamamen işimiz bitince, yılbaşı süslerinizi kendinize göre dizayn edebilirisiniz. Sanırım yapımı için 30 dakika gibi kısa bir süre ayırdım. Doğum günleri, arkadaş toplantıları ya da dekoratif olarak farklı renklerde, farklı konseptler geliştirebilirisiniz.

Sevgiler:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız