18 Mart 2014 Salı

Doğum Günü Hediyelerim

Hiç yorum yok :
 
Bu sene 28. yaş günümü evde yine bir dolu arkadaşımla kutladım. Yaşasın!!!!! :)
Çok ani bir kararla evde birşeyler yapalım diyerek geçen sene bana süpriz doğum günlerinin en güzelini yaşatan arkadaşlarımı bu sefer ben ağırlamak istedim. O geceye dair yine güzel bir masa ve içkiler hazırken, aklıma gelen konuklarıma küçük bir jest yapmak geldi.

Bu jest için gerekli olanlar: 
 kese kağıdı,
 dantel şeklinde bardak altlığı,
 zımpa 
 kalem
 puro
 lokum
 Ben armağan olarak, hayatımız lokum gibi olsun, ama arada bir puro da bu hayat gayesi için iyi gelir diye düşünüp, lokum ve puro aldım. İsim bölümü ise sürekli değişen listem karşısında isimsiz kaldı. İyi ki de doldurmamışım. O gece beni süprizlerin süpriz insanları bekliyormuş ta o yüzden boş kalmış :) Vardır karmanın bir bildiği karışmayın bence:)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız