31 Temmuz 2010 Cumartesi

Fanta Gençlik Konseri - Mavi Çizgili Etek

Hiç yorum yok :
 
Bu sımsıcak yaz günlerinden bir gün Fanta Gençlik Konseri ' ne katıldık.
Şebnem Ferah malesef rahatsızlandığı için katılamadı.
Çoktandır görmediğim arkadaşlarımla harika bir gece geçirdik.
TNK ve CEZA soframıza fon oldular.
Ş.F elbette buluşucaz bizim için en uygun zamanda :))))




ETEK : Çan etek kalıbımın 5-6 cm dışından kestim kumaşı. Zaten kumaşım penye olduğu için esneme payıda vardı. Beline de bebe lastiği kullandım.Çok rahat bir etek oldum. Hatta kullanma rahatlığından dolayı 2 tane daha diktim.

ÇANTA : Ben diktim.

BABET: Tekirdağımın yöresel bir dükkanından.. Burada da mavisi vardı..tıklayın lütfen

T-SHİRT: diktiğim mavili etek ve babetlerimin ve Saat temalı t-shirt çok renksiz

gelince t-shirt yakasını kesip saat desenlerinin üzerinden evde bulduğum renkli

keçeli kalemler ile geçtim. Rengarenk rahat bir tshirt haline geldi.

Keçeli kalemlerlede t-shirt süsleyebiliyoruz demek ki :DDDD

Bendeki değişikliği farkettiniz mi ?:=)))

iyi pazarlarrrr











Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız