15 Ağustos 2010 Pazar

Tatil

3 yorum :
 
" Tatil " kavramının barındırdığından daha çok şey vardı bu sene ...


ÇESME1



ÇESME2



Alaçatı ve Bozcaada benzer mimariye sahip tabii ki Alaçatı daha renkli :))))



ÇESME3



ÇESME4

Gözüme çarpan ve uygunabilir güzellikler...


ÇESME5



İMREN de damla sakızlı tatlı , damla sakızlı kurabiye yi damla sakızlı kahve ile tamamlamadık tabii ki:)))



IMG_1866



Türkiye’de sakız denilince akla ilk gelen marka olan Falım, 2008 yılında Türkiye’de “ağaç” denilince akla gelen ilk kurum olan Tema Vakfı’yla birlikte "Sakız Ağacına Sevgi Aşılıyoruz" projesini başlattı.

Ege'nin yerel zenginliği olan sakız ağaçlarını yeniden canlandırmayı hedefleyen proje kapsamında, dünyada sakız ağaçlarının kolayca yetişebildiği nadir coğrafyalardan biri olan Çeşme yarımadasında yok olma tehdidiyle karşı karşıya kalan sakız ağaçları yeniden canlandırılacak ve yeni sakız ağacı fidanlarının dikimi gerçekleşecek. 3 yıl boyunca devam etmesi planlanan proje kapsamında toplam 17 bin 867 adet ağacın aşılanması ve 5 bin 956 adet aşılı sakız fidanının da dikiminin gerçekleşmesi planlanıyor.

....



ÇESME6



Demiştim ya Alaçatı - Bozcaada benzer diye ,

Ülkemizde rüzgar enerjisi üretilen 2 yer

Çanakkale - Bozcaada ve Çeşme - Alaçatı

Devasal yel değirmenlerinin sizi selamlamasıda benzer...



ÇESME7



Küçükken babaannemlerin yazlığında da kolye yapmak için delik deniz kabukları toplardım.
Millet güneşlenip , denize girerken ben UZUNCA BİR SÜRE deniz kabuğu topladım :)))
ama ÇOK MUTLUYDUM...


ÇESME8



Gözüm gibi sakındığım deniz kabuklarıma bakan arkadaşım yengeç bacağının şans simgesi olduğunu ve cüzdanımda taşımam gerektiğini söyledi..
İlk defa duyDUMMMM



ÇESME9



İzmir ve kuşlara korka korka yem atma...


ÇESME10




ÇESME10

İzmir - Kızlarağasında kahve fincanı ile pişen kahve benim yaptığımdan bir tık güzeldi:))))

(megolaman değilim , kahve konusunda iddalıyım okadar...)


ÇESME11


Son olarak TOPÇU da çöp şiş yedik..Sonra wwuuuwww TEKİRDAĞ:))))





Tatilimi güzelleştiren herkese teşekkürlerimi bir demet halinde sunarım:)))






3 yorum :

  1. ay masaörtüsü cok tatli =)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel fot.Alaçatıyı çok merak ediyordum zaten ne iyi oldu.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ben de bu yaz yengeç bacağı buldum ama şans simgesi olduğunu bilmiyordum :) çok güzel kabuklar toplamışsın,güzel tasarımlar olur bunlardan :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız