24 Ağustos 2010 Salı

Etnik Desen Şalvar ve Bershka Kolye

8 yorum :
 
Babaannemleri yazlıklarında ziyaret ettiğimiz günden kareler...

IMG_2387
Küçükken her sabah bahçeden domates, salatalık, biber toplar ; kahvaltımızı öyle yapardık.Has organik tarım :) Şuan malesef bahçe ile ilgilenemedikleri için 3 -4 fidan salatalık ve birkaç ağaçtan başka birşey kalmamiş eskiden olan yemyeşil bahçede...

Toprak çok başka birşey gerçekten. Ekip biçmek nasıl bir huzur, detoks, negatiften pozitife ...
I HOPE
(♥‿♥) önünde bahçesi olan bir ev (♥‿♥)

cats


Şalvar, tayt gibi parçalara şiddetle HAYIR diyen ben için :))

Baya baya şalvar dimi? En hasından hemde:D

Gerçekten çok rahat tayt olsun ,şalvar olsun.. Tüm sözlerimi geri aldımmm...

Bütün gün kendimle dalga geçtim, Farmwille kızı, Şalvarspor diye :DDDD

Sarı T-shirt, hatırlamıyorum..

Mavi Etnik Desen Şalvar, Fındıkzade Pazarı

Sandelet, catwalk

Kolye , bershka

Kolyenin yapımı dikkatimi çekti. Macro çekim yaptım ki yakından da inceleyebilin diye .

Uç kısmının dizaynı, zinciri bozup herbir zincir halkasını boncuk gibi birbiri ardına geçirip yapmışlar. Etrafına taktıklarını ince zincir, tura gibi aparatlarla daha da güzel bir hava katılmış.

Tekira Moda Günlerine katıldığımda , bende bir kolyemde sarı halka aparatlarını aynı mantıkla dizayn etmiştim..Buradan bakabilirisniz...

Yine Tekira Moda Günleri-Şapka Tasarımı kapsamındaki 1.seçilen Şapkamız içinde burayaa....



IMG_2340


IMG_2352

IMG_2363

IMG_2364

8 yorum :

  1. kolyen ve salvarin cok güzel =)

    YanıtlaSil
  2. resımler çok güzel izleyıcın oldum cnm bende beklerim sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  3. sena, sağol tatlım

    myprincesss, ışınlanıyorum sana :D kucak dolusu sevgıler benden de sana

    YanıtlaSil
  4. Topraksız tarımı da es geçme derim. Toprak olmasa da stres alıyor ve daha verimli

    YanıtlaSil
  5. kolyeye bayıldım cıvıl cıvıl tam etnik bişey şalvarla da iyi kombin olmuş, arka fonda çok iyi ;)

    YanıtlaSil
  6. cecila: tam farm will kızıyım dimi :D

    YanıtlaSil
  7. sandaletleri yakından nasıl görücez büyümüyor resim

    YanıtlaSil

yorumlarınız