18 Ağustos 2010 Çarşamba

Doğum Hikayesi - Doğum Fotoğrafçıları

1 yorum :
 
Tatilimin İzmir kısmında çok seviğim dostlarımı da ziyaret ettim. Ziyaret sırasında yeni doğan "Minik Erkek"imizin yeni doğum fotoğrafları ile ilgili albüme bakma fırsatım oldu.

"Minik Erkek"imiz ve annesi başta olmak üzere sevdikleri ile doğuma gidiş, doğum tetkikleri, doğumhaneye giriş , doğum ve doğum sonrası anlarını ölümsüzleştirmişler.

Özellikle annenin doğuma girerken eşi ile vedalaşmaları ile "Minik Erkek"in annesi ile ilk karşılaştığı anlardaki fotoğrafları harikaydı..

Daha önce netten bu tarz albümlere bakmıştım.Evet yine ağlamıştım ama bu sefer canlı canlı bakınca ve fotoğraflardaki basroller sizin canınız olunca iş değişiyor..Duygu yoğunluğu 2 misli artıyor.

ANNELİK , kadınlara verilen ne güzel bir mertebedir.
Bence her ailenin aile albümünde bulunması gereken kareler..Bir kaçtane sayfalrını gezip çekimlerini beğendiğim isimleri tanıttım. İsimleri üzerine tıklayıp çekimlerini incelyebilrisiniz.



TR nin ilk doğum fotoğrafçısı Şengül PALLI

Fotoğraf Penceresi ile Ceyda BURLA Sıla nın düğün hikayesi çekiminden tanıyoruz.

Fotoğraf Çekmecesi ile Aylin ÇİFTÇİ

DoĞum Belgeseli ile Hande KARAYAKA

1 yorum :

  1. Merhaba Sezgi Hanım,

    Postunuza beni taşıdığınız için çok teşekkür ederim :)

    Sevgiler;
    Hande Karayaka

    YanıtlaSil

yorumlarınız