30 Haziran 2009 Salı

BENİM TAKILAR

3 yorum :
 


Nazarlar bizden uzak olsun ,
günler güzel geçsin artık,
kafam dingin ,
kalbim huzurlu, sağlıklı olsun
diyerekten postun başına
SECO'ya yaptığım nazarlık bilekliği koydum :))) Nazarlar değmesin benim güzel kardeşime.


Artık günler benim!!!
İstanbul'daki takılarımı döktüm önüme.Bazılarını sizin için ölümsüzleştirdim.
Bu kolye modeli bana ait değil.Boncukları aldığım yerde çok beğenip tarifi aldım :)))
Yalnız biraz oynamalar yaptım kendime göre. 5 tane salkım vardı, ben 3 tane koydum.
Tam yazlık renkli renkli..Taşlarınında bir özellikleri vardı ama unuttum..





:))))bu kolye sabır işi, gerçekten sabır işi...
3 numaralı resimdeki kolye 2 kere dolanmış hali ve kolye normalde 8 sıradan oluşuyor.
Ben üni'deyken oturup kaç gün miniminnacık boncukları misinalara dizip durmuşum ya ...Hazırı var alsana...İyi değilmişim herhalde ben o zaman:)

Yukarıda 1.karedeki kolyeyi de KOTON da buna benzer bir modelden esinlenerek yapmıştım. Misinaları tam doldurmamışlardı. Çok hoşuma gitti. Ben de yaptım kendime.




Sonra bir gün 2.sini üstüste taktım.Çok da güzel oldular.Ben de artık böyle kullanıyorum.




Geçen sene yazlıkta elimdeki boncuklarla bir sürü kolye yapmıştım.Sevdiklerime hediye ederim diye.Burada gördüğünüz 3 tane kolyeyi daha hediye etmemişim.Acilen hediye etmem gerekiyor.





3 yorum :

  1. en alttan 2 ye bayıldım dolu dolu

    YanıtlaSil
  2. Edi' ye katiliyorum aynen bu sene statament necklace'ler bisuru katli kolyeler çok moda gule gule kullanman dilegiyle:)

    YanıtlaSil
  3. sayfama hoşgeldın öcelikle
    hesionka nın sayfasında da dolu dolu harıka bır kolye var bakmak istersın belkı

    YanıtlaSil

yorumlarınız