24 Haziran 2009 Çarşamba

ÖSS DEN BİR ANI

6 yorum :
 
Sonunda sınav giriş kağıdım geldi,
Daha doğrusu bayağı olmuş geleli ama Kamil Abi büyük sarı zarf gelecek sanıyormuş.
Sonunda kır bakalım posta kutusunu dedik , meğer benim giriş kağıdım kutu da durup duruyormuş:)))

Perşembe gidince alacağım artık,sınav yerime de bir gidip bakayım. Tekirdağ'da gireceğim sınava. Memleket havası iyi gelir, dedim.

Geçen sene Çanakkale Su Ürünleri Fakültesi'nde girdim, (2008 KPSS'de çok eğlenceliydi ama o başka postun konusu olsun:)) bu sene Tekirdağ Zİraat Fakültesi'nde gireceğim..Bakalım hayırlısı...

Buara resmen sınavdan başka bişey konuşmadığım için bir anımı yazmak istedim. Hem bu blogumu buaralar günlük gibi kullandığım için bence önemli bir anektod:D:D:D Olmalı yani içinde.

Şimdi yıl 2004 ben ÖSS'ye gireceğim. Sınav günü, sınavın başlamasına 15 dk ya var ya yok, ben gittim oturdum düzeneği kurdum. Duaları okudum. Bekliyoruz. Kontroller başladı işte. Sıra bana geldi. Hoca başımda diğerlerinden daha fazla duruyor böyle bir garip davranıyor, benim suratıma falan bakıyor...


Tamam kabul resmim biraz değişik çıkmış,bana çok benzemiyor:)

HOCAM NOLUYORRR..bakma bana ÖLE YA..


Sorular başladı, nüfus kağıdımındaki bilgileri sormaya başladılar haydaaaa!!!
ÖSS böyle bişey mi acaba???!!!

Anne -baba adından sonra..Hatta babamın 2.adını söylemedim diye güzel bir bakış yedim,,

Köyüme geldiler.
(ah ah benim güzel köyüm,inekleri ,çeşmesi ne güzeldir şimdi!!!! ne köyü yaa)

Doğum tarihinde gerçeğini söyledim veee
DATTT yanliş cevap:(((

Doğum tarih nüfusumdaki ile gerçek tarih farklı ,14.12 1985 iken 6.1.1986 yazdırmışlar, yıl kaybetmeyim diye öyle yazdırmışlar...


Sizi kenara alalım muhamelesi uyguladılar bana,
Kendimi anlatmaya çalışıyorum.Yok dinlemiyor ADAM!(hoca demeyeceğim artık)
BABAM nerede yaa diye ağlamaya başladım ben :'(

Bu arada sevgili sınıf arkadaşlarımda olay var ya şimdi ortada, BU KIZ BAŞKASININ YERİNE GİRİYORMUŞŞŞŞŞ diye konuşmaya başladılar. Garip garip bakıyorlar.

ADAM beni atacakken artık ciddi ciddi, 2.görevli hocanın önayak olmasıyla beni sınava aldılar.

Sağolsunlar ,YUPPPİNKKK Aslında onlar isterlerse sınavada girmeye bilirdim yani..
NO PROBLEM:)) :S:S:S

Gözyaşlarım cevap kağıdımın üstüne düştüğünü hatırlıyorum..Ne acı...

Sınav bitti,Çıktık.
Babam geldi. Ağlıyorum tabii. Anlattım. Arabaya git sen, dedi. Sonra bir an babamın sesini duymaya başladık. Noluyoruzzz derken..ADAM babamın en yakın arkadaşlarından biri çıktı. Bizim tükkana paso gelen bir örtmenn

Kendini savunmasıda 'Senin kızın olduğunu bilseydim,yapmazdım'
Bakın hele diğeri bomba :)) " keşke kızın senin adını söyleseydi"

Özür dilerim ya sen bana o kadar hümanist davrandın ki..benim nasıl aklıma gelmedi. Haklısın adam suç bende.

Babamda bu çocuklar o kadar emek harcıyolar,benim kızım onun oğlu olur mu.....Diye bir güzel konuştu..

Neyse böyle değişik birşey yaşadım.Belki başkası olsa çok etkilenecekti.O ruh halinle..Allaha şükür kazandım yine

AAAHHH ahhh
Aman bu sınavda bir atraksiyon istemiyorum. Güzel güzel gireyim, güzel güzel çıkayım.
Sınava girecek herkese Allah yardım etsin. Dualarım hepimize...

SON 3GÜN

6 yorum :

  1. Basarilar Sezgicim, insallah bu sinavi cok rahat bir sekilde atlatirsin :)) Kolay gelsin sana :))

    YanıtlaSil
  2. Ha gayret sezgi, az kaldı dayan:)

    YanıtlaSil
  3. ben de giriorum bu sene...
    başarılar

    YanıtlaSil
  4. MoonSun,
    teşekkürler...inş canım

    Fikir İşçisi,
    valla bende öyle diyorum hep :D ha gayret :DDD..sağolasın

    joy,
    ikimizede başarılarrr

    YanıtlaSil
  5. Kandilin mubarek olsun Sezgicim :)

    YanıtlaSil
  6. Sağol moonsuncum sneınde canım...

    YanıtlaSil

yorumlarınız