21 Haziran 2009 Pazar

PAZAR GÜNÜ

Hiç yorum yok :
 
(resimde 3.karede japon turistler çok ilginç foto çekileme yerleri buldular,bir an camii tepesine çıkıcaklar sandım:))))

Evden çıktığım nadir günlerden biri..
Seco nun TEGV bünyesinde yönettiği tiyatroyu izlemek için sabah çıktık yola.Bende provalarını izlicektim.Sonra dedim Seco kolay gelsin sana uslu mu uslu ,söz dinleyen öğrencilerinle,biraz daha durursam KPSS ye girmekten vazgeçicem,
Ben gider Sultanahmet civarlarına.

Sultanahmet,Eminönü,Cağaloğlu,Topkapı,Taksim,Cihangir:)))
Bence gerçek İstanbul diyebileceğimiz yerler, bizim oturduğumuz yerler , karşı taraf falan bana çokta İstanbuldaymışım hissi vermiyor.
Cihangir yada Topkapıyı gören bir yerde oturmak vardır hep hayalimde.
Neyse dalmayalım yine hayallere:)))

Şimdik bizim eskiden kirtasiye-kitabevimiz vardı.İşine deli gibi aşık olan örtmen babam İstanbul a her gelişimizde (gezme amaçlı ) illa ki Cagaloğluna ugrardı.Bizde annemle arabada beklemeyip civardaki tarihi yerleri gezerdik.

İş amaçlı geldiklerimizi saymıyorum,artık Secoyla Gülhane de Eminönü de kovalanbaç oynadığımızı bilirim:)))Hatta bir geldiğimizde ben HÜRREM SULTAN kitabını okuyorum,Topkapı-Gülhane civarında 2.Hürrem Sultanı çekmiştim yani,
Şurda böyle burda böyle yapmıştır diye diye .:)))

Eminönü adına sölenicek pek bişey yok zaten benimde kendimi kaybettiğim bir yer,
Sınavdan sonra Eminönü-Gülhane seferi düznlemek istiyorum.

Bugün böyle pek bir yeşildim,Yeşilde çantam vardı.
Kolyelerim biri arkadaşımın hediyesi,
yeşil örgüler olanıda ben yaptım,yuvarlak daireleri annem sık iğne yaptı,Bende aparatlar zincirler falan kullandım böyle bişey çıktı

Ayakkabılarım Deıchamn bu sene başında okulda çalışırken almıştım,topukları yüksek değil:))

Sultanahmet i gezdim bir güzel,buarada ben uzun zamandır gelmemiştim camii ye girerken poşet veriyorlar.Güzel birşey yapmışlar.Eskiden bir tanıdığımızın ayakkabıları gitmişti:)))

Bol turistli Sultanahmet gezime Ayasofya ile devam etmek isterken,Seco nun küçük canavarlarının tiyatro zamanı geldi,

Sema - Aydın Doğan Eğitim Parkindaki Kuva-i Milliye Destanı nı izledik.
Çok doğal olarak milli duygularda işin içine karışınca duygu dolu anlar yaşadım,Secomda karşımda beyazlar içinde:)))




Böyle güzel bir gündü, Gezdim baya Güldüm eğlendim,Tabii sonra eve geldiK.
Bugun hiç çalışasım yok ama bir deneme ve tarih tekrar yapmam lazım.
Hadi sezgicim hadi diye diye itekleye itekleye gidiyor bu günlerr
Hayırlısı herşey için diyelim
Bu postun sonuna gelelim...
Herkese güzel bir pazartesi ve güzel bir hafta

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız