28 Haziran 2009 Pazar

NE GÜNDÜ..

2 yorum :
 

Atraksiyon seviyorum, tamam ama bu kadarı da yordu fazlasıyla...

Cumartesi BÜYÜK GÜN!Dedik dedik geldi geçti. KPSS bitti, SECO'nun tiyatrosu bitti. Fırtınalı özlemle beklenen günler geldi geçti..

Bu arada bana msj, mail, telefonla güzel güzel sınav dileklerini yollayan herkes sağolsun..Çok teşekkür ederim.

Cumartesi KPSS için yollara düştüm.Sınav anı geldi.

Sınava girdiğim DEKANLIK binasını full FEN BİLGİSİ ÖĞRTMENLİĞİ'ne kapatmışlar. Önün arkan sağın solun FENBİL.

Devlet bilem araya nifak sokuyor ya. Rakiplerinle aynı sınıfta sınava giriyosun. KOPYA MUHABETİ olmasın diye. Yüzdeliklerin bile onlarca kişi atlattığı bu sınavda kim kopya çeker,nasıl bir vicdanla kopya çeker, kopya verir..



TÜRKÇE ..tamam yani sorular farklı dedik
MATEMATİK'e bir geldi. Sınav görevlisine sorasım geldi. Matematik olimpiyatlarında mıyız diye..
Nasıl sorular onlar!!Dershanede yaptığım 28-29 net matematikten eser yok:( Zamanım gitti birazz :( Hafifte moralim :(
(eğer atanamazsam seneye ÖSS 1 matematik kitabını çözeceğim :((( )

VATANDAŞLIK güncel sorulardı bombaydı..ithalatta kaçıncıyız, 30 -10 -ilk 100 -ilk 100'e giremedik :( :S nasıl şık bunlar ya!

Sınavda önünde ve arkanda oturan rakibelerimin ikiside atanmış öylesine giriyorlarmış..Vayyy dedim kızlar dikkat edin sizi burada LİNÇ EDERLER..Kollayın kendinizi :))))

EĞİTİM daha normal gibiyDİ sanki ...Sanki yani o da. Hep 2 şık arasında kaldım. Asla 2007-06-05 sorularıyla yakından uzaktan alakası yoktu. Sistem fazlasıyla değişmiş..

Yani ben bu sınavı illa kazanacağım, ya bu sene ya da bir dahaki sene..Ben akademik kariyer yapmak ya da dershanede şurda, burda değişik pozisyonlarda çalışmak istemiyorum. Atanıp kendi ayaklarımın üstünde durmak, kendime, ileride eşime, evime, çocuklarıma, sevdiklerime zaman ayırmak istiyorum. Deli gibi çalışıp çok para kazanıp,kendini herşeyden soyutlamış biri olmak istemiyorum. Kazandığın parayı güzel günlerde harcamadıktan sonra bana ne hayrı olur ki gelen paranın...Ben de kendimi sağlama alıp, istediğim gibi yaşam sürmek istiyorum.

Sınav çıkışı artık yüzümde garip bir ifadeyle atladım İstanbul'a geldim.

Taksim'e geç kaldım tabi ki..İstiklal'den insanları yara yara aşağıya inerken dedim yuvarlasam mı şurdan kendimi aşağıya...Çünkü SECO'nun 1.perdedeki oyununu kaçırmam an meselesiydi ki KAÇIRDIM... 2.perde de izledik.

Güzel bir oyundu.Geçen sene Kerem Alışık -nam -ı diyar Gümüş yani Songül Öden'in oynadığı KADINCIKLAR'ı tekrardan sahnelediler. Genelevde geçen olayları anlatıyordu. Acısıyla , eğlencesiyle...tatlısıyla değil:)))

Oyun çıkışı artık pestilim çıkmış bir şekilde 1 çay ve yüzümde anlamsız ağlamakla gülmek arası ifadeyle ( yukarıda gördüğünüz üzre ) eve gidip o çok sevdiğim 2 insana sarılarak günü noktaladım.

2 yorum :

yorumlarınız