25 Ocak 2010 Pazartesi

Krem Triko Bluz

7 yorum :
 

Bilgisayarımın renginin bozukluğundan dolayı ten rengimi esmer ,üzerimdekini de pembemsi görmekteyim ama siz umarım beni beyaz tenli ve üzerimdekini de krem rengi görüyorsunuzdur:)

İlk triko kumaş dikiş denemem sanırım güzel bir şekilde sonuçlandı. Aldığımda koskocaman bir top kumaştı. Napsam ki acaba derken yine kolay kaçtım galiba .

KOTON , MANGO , HERRY..vs..gibi markaların koleksiyonlarının kolaylıkla yapılabilecek ,salaş ve tek dikiş ile harikalar yaratılan parçalAr bulunmakta, yani tam benlik diyebilirm. Az zamanda çok şey üretip giymek isteyenler içinde yarasa kol, salaş hırkalar, kayık yakalar güzel alternatifler diyebiliriz.

Gördüğünüz gibi dikdörtgen parçanın kenarlarını kıvırdım , yaka oydum , istediğiniz dökümü verdikten sonra 2 kenara attığım tek dikiş darbesi ile tatatamamamamam karşınızda KREM TİRKO BLUZ:)

Benim iş güzarlığımla ile 15 gün elimde sürüklendi. Ama toplam harcadığım zaman sanırm 1 saat kadar.

Kumaş topumunun yarısından da seco'ya aynısından diktim.

küçük bir parça kaldı onda diğer postun konusu artık,

Botlar topuk boyları yüzünden özel gün ve gecelerde giyilmekte , geçen sene KOTON dan almıştım ,

Küpe' yide KOTON dan geçtiğimiz günlerde aldim. % 70 indirim ile 5 tl





7 yorum :

  1. İşte bunu sevdim taş olmuşsun kız

    YanıtlaSil
  2. Bende çokkk beğendim :))

    YanıtlaSil
  3. Bu modeli çok seviyorum, sana da yakışmış canım, ellerine sağlık(=

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş canım, güle güle giy. ben de bu aralar triko kumaşla birşeyler dikmeye niyetliyim, bluz, hırka falan. şu kar bir bitse de pazara gidebilsem kumaş toplamaya ;p

    YanıtlaSil
  5. çok başarılı olmuş ve çok yakışmış..sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Blogumdaki sorduğun ürünlerle ilgili mail atmıştım aldın mı?

    YanıtlaSil
  7. STİL,
    CANIM BENİM :=)))

    NEHİRCE,
    TATLIM KARGON EN KISA ZAMANDA ELİNDE :)

    STYLE BY T
    ÇOKTA RAHAT, BİRAZ DAHA UZUN YAPILSA ELBİSE OLABİLİRMİŞ ASLINDA DİMİ...THANKS ŞEKER:)=

    ANTİGONE,
    KESİNLİKLE BAŞLA , ÇOK RAHAT.HAZIR TRİKOLARDAN HİÇBİR FARKI OLMUYOMUŞ.
    DİKİMİDE ÇOK RAHAT.

    AYSHECAN,
    HOŞGELDİN TEKRAR ARAMIZA UZUN BIR SURE YOKTUN, BUARADA EDA YAZISINDA GÖRDÜM , DİZİLERDE YAPTIĞIN TAÇLAR OYNUYOR HA :) HARİKA WALLA

    BLACKKİTTY,
    EVET ALDIM CEVABINIDA ATIIM SİZE

    YanıtlaSil

yorumlarınız