31 Ocak 2010 Pazar

Ejder Kapanı

Hiç yorum yok :
 
http://www.ejderkapani.com/

Dershanede girdigim son sınavdan sonra bana bonus olarak elması yolladı sanırım allh 8)
elmasın ani ve kısa süreli gelişini nasıl degerlendirebiliriz diye düsünürken sahıl -tekira AFM -Tekirdag kofte- ve tabi ki rakı yapalım dedik.

Tekira-AFM de bilet alırken yerlerimizi göremiyormuşuz, sistem böyleymiş çok saçma! Neyse EJDER KAPANI na daldık ki ne daldık. Film harika tek kelime ile , ben çok begendim. Konusu- cocuk istismarı uzerıne ama cok yuzeysel geciyor. normal de cocuk ıstısmarı haberlerını ızlemıyor ve dınlemıyorum cunku cok etkılenıyorum 8(((( Oyuncuları konusu göruntu kalitesi herseyi ile 10NUMARA

''' bu konuda afla cıkan cocuk ıstısmarcılarına VE yalnızca oy almak adına AFCIKARANLAR a LANETLER OKUYORUMMMM. Her konuda itimazlı olunabilir ama 4-5 yasındaki bir cocugun buna maruz kalınması ilaç verilip geçistirilcek bır durum yada zamanla unutulcak bır durum degıl asla! ve ben tüm hümanistliğimi bir kenara bırakıp ŞERİAT a evet diyorum. ''''

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız