14 Ocak 2010 Perşembe

DIY - Yılbaşı Ağacı ve Ponponlar

1 yorum :
 
Yılbaşı geçti gitti ama FLİCK a bu kolajları atmışım birara.Şimdi buldum hemen siiznle paylaşıyım dedim.
AYrıca bu yazı bir DIY PROJESİ de içermektedir:)

Nasıl mı ? ŞÖYLE Kİ...

Yılbaşının kendine has renklerine ait yünler alınır. Bir güzel değişik boyutlarda ponpon yapılıp evin herbir köşesine asılır.
2 ve 3 numaralı resimlerde görüldüğü üzre...

hatta doğum günleri içinde rengarenk yapılabilir.

Hatta küçük ponponları misinaya geçirmek suretiyle kapı süsüde yapılabilir. Ama biraz toz toplama muhabeti olabilir. Özellikle astım bronşit gibi hastalara iyi gelmeyebilir.

Örneğin ben 2-3 yaşlarından 14-15 yaşıma kadar astımla uğraşan biri olarak toz toprak havasız ortamlar beni çok etkiliyor. Hatırlıyorum da küçükken astım yüzünden resmen nefes alamıyordum. Neyse başka bir zaman astım hakkında detaylı bilgi verebilirm .Çünkü 4 kuşak astım hastasıyız:) Az çok bilgiye sahibim...:)

Yılbaşı ağacımzı sneler önce sanırm ben ortaokula giderken babamın eminönü-cağoloğlu dükkana mal alımında almıştı. İlk eve geldiğinde o kadar mutlu olmuştuk ki Secoyla başından ayrılmıyorduk. Bütün gece ışıklarının yanıp sönmesini izlerdik ışıkları kapatıp:) Tabii ozman boyumuzdan biraz kısaydı.simdi belimize geliyor:))))
Bende ağaçımızın altına sehpe koyup etrafını da lame -milenyum rengi kumaşla sardım. Üstünüde bol bol süsledim. Hatta tombola yapınca ağacı sallarak üzerindekileri döktüm:)

Buarada ağaç hala ortada benim toplamamı bekliyor. Umarım en kısa zamanda toplarım kendilerini...






1 yorum :

yorumlarınız