27 Ocak 2010 Çarşamba

Blogger'i Sömürü Postudur:)

Hiç yorum yok :
 
TEKİRDAĞda yine kar yağmakta
sakin sakin güzel güzel yağıyor,
film çekimlerinde olur ya naif naif düşüyor insanın üzerine ,
hafiften yorgunum bugun ,
kesinlikle tatile ihtiyacım var
kafa dinlemeye saati, telefonu , neti bir yerlere atıp
hep gitmek istediğim ve önünden sayısız geçtiğim ,
fakat gitmek için hiç caba göstermediğim güneyli köyüne gitmek istiyorum şiddetle,

GÜNEYLİ KÖYÜ İÇİN BURAYA

İnsan caba göstermeden eline gelir mi istediği gelmez dimi ,
gelse bile değerli olmacağını düşünenlerdenim ,

Şans faktörüne de çok inanırım , hayatımda ciddi şans faktörü oynar : ŞANSLIYIM ben kısaca :)
bazı şeyler , insanlar , beğendiğim kıyafetler hop diye beni bulur , dneir ya olmadık yerdeyken tahilim döner:)))

ama şunada iananıyorum bunlar içinde zamanında çaba harcamışım ki düşüncelerimle bir şeyler ekmiş ki ürünü alıyorum ,1ANLIK BİLE OLSA KAFAMDAN DERİN GEÇMİŞSE...
N e düşünürsem hayatımda benim oldu :) olmayada devam ediyor :)

O kadar dingin o kadar sakinim ki o kadar istediklerimle benimle birlikte dans ediyor ki...
Şükürler olsun ..

Küçükken babamın dolma kalemle , pilot kalemle yazı yazıdğını gördükçe kesşke ben de hep pilot kalemle imza atsam , yazı yazsam derdim. Şuan her sabah elimde pilot kalemle imza atıyorum :)

SEnler ince Ebru Akel in çizmelerini görüp, aaa keşke benimde olsa deyip seneler sonra eskitene kadar giydiğim bir cizmem olmasıda tesadüf değil bence...

Düşüncelerimiz tohum gibi, ekiyorsun , suluyorsun , uygun zaman ve sıcaklık buldumuuu hoopp yeşeriyor...

İMGELEMEK bir nevi...kafamda hep bir panom var ,oralara koyuyorum kendimi çok ta mutlu oluyorum kendimi oralarda gördükçe :) Görüyorum da zaten yeri ve zamanı geldikçe ..

Bu post sanırım 1 dönemin yorgunluğunu ve dershanede geçen tatil günlerinin vermiş olduğu sıkıntıyı atmaya yarayan bir post oldu.
bir nevi bloggeri sömürdüm yani (8=)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız