4 Temmuz 2014 Cuma

Bilin Bakalım Ta-Tu-Ta Çifliğim Neresi?

Hiç yorum yok :
 

Merhaba:)
Bir önceki yazımda bildiriğim üzere Ta-Tu-Ta diyerek güne uyanmam için bir çiftliğe ihtiyacım vardı. Neyse ki çiftlik sahibimden  beni memnumıyetle ağırlamak istediklerine dair mail elime ulaştı.

Çiftliğime gelince ise ilk ta-tu-ta ekranı açtığımdan beri için için istediğim yer oldu sonunda. Ekotruizme katksı oldukça fazla olan, kendi elektriğini üreten, tarihi özelliklere sahip, sınırları içinde doğal kaynak suyu bulunan çiftliğim: Knidia Ecofarm :) Knidia, Datça da:) Kos, Simi adalarını manzara olarak seçmiş. Cennet koyları olan Marmaris-Datça hattının en batısında. Denize 1 km, Yazıköy'e 3 km uzaklıkta.

Umarım Knidia Ecofarm benim onları sevdiğim gibi sever, yepyeni bilgiler, heyecanlı deneyimler katar bana.
Uçak biletim alındı. Yolculuk için valiz ve alınması gerekenler için liste çıkarmaya gidiyorum ben :)

Ta-Tu-Ta:)

Sevgiler
Sez

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız