24 Ağustos 2009 Pazartesi

Bikini Süsleme

2 yorum :
 


Bu sene aldığım sevimli kilolar yüzünden kendime yeni birşey almamak içn resmen bileklerime kelepçe taktım.Bu kararıma da bikini konusunda sadık kaldım.2tane eski bikinimden çok sıkılmıştım.Nasıl yapsak derken...Ortaya bunlar çıktı:)))
Beyaz tene sahip bir insan olarak kendime altın sarısı bikini almışım.Rengi bende çok çiğ duruyordu.Ancak bronzlaşınca biraz daha iyi görünüyordu.
Elimde olan parça elastik leopar -mor kumaş ile gelişi güzel çiçekler yaptım, Bir tarafı leopar-mor kumaş ile kapladım,
Bikini altına yine elimde yaptım gülle benzer figürden koydum,birde çaput bağlar gibi bir parça bağladım.Tarzanın JENN i :mod
Pembe bikinimi üniversite 1 de Collezione'den almıştım.5sene önce olsa da eskimeyince eskimiyor seneler geçse de.Şeffaf pulları aldım elime.başladım sırayla işlemeye :))Ortaya böyle kokoş birşey çıktı.
Bikini altına azcuk şeffafımsı olduğu için ,dikişler belli olur diye dokunmadım.
2eski bikiniden ,2 yeni bikini ortaya çıkarmanın mutluluğu ile gezdim durdum beachlerde.
Tabii hala zayıflayamayarak :))))

2 yorum :

yorumlarınız