19 Ağustos 2009 Çarşamba

Döndüm Ama Bambaşka Bu Sefer

Hiç yorum yok :
 
Döndüm artık tatilden
başka döndüm ama bu sefer
farklı işte
dostların sıcaklığını hissederek
birşeyleri arkanda bırakarak
yaparım dediklerimi yapmayarak
gezip,içip,oynayıp,yüzüp,bronzlaşıp
deli gibi gülerek,
yapmam dediklerimi yaparak
arkanda bir çok şeyi bırakırak,
fazlasıyla kendime dönerek
artık tatil modundan çıkıp
hayatla bir kez daha yüzyüze gelerek
insanları kendi haline bırakarak
beni üzen şeyleri görmeyerek
beni çok mutlu şeyleri yanıma alarak
haddimi bilerek
hiç bir şeyin benden önemli olmadığını bir kez daha anlayarak
bazı şeyleri oluruna bırakarak
kasmadan yaşamayı öğrenerek
ne gelirse gelsin şükrederek
bazen üzücü ama bu kadar da vicdanlı olmaya değmeyen yaşantılar görerek,
her anımın hakkını vererek
beni aşağıya çekenleri bir kenara atarak
ailemin değerini bir kez daha anlayarak
döndüm ben
hem de bambaşka :)))
foto: Bozcaada-taken by Selocan :)))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız