29 Ağustos 2009 Cumartesi

Kalbim EGE'de Kaldı -2

3 yorum :
 
Duygu,
Biraz duygu
Bütün isteğim buydu
Biraz deniz, biraz uyku
Bütün isteğim buydu
Bodrum Bodrum, Bodrum Bodrum
Tatilde 1 günlüğüne Bodrum -Bitez'deydik. Denize girdik, güneşlendik. Cidden yok böyle bir deniz, harikaydı. Sonra Bodrum'a geçtik, bol bol gezdik, yedik, içtik:)
Bu resimde gördükleriniz Bodrumda ve Bitezde gezerken gözüme çarpanlar,

1: Halikarnas Disco 'nun tanıtım aracı :))) Skoda'nın arkasına seksepalitesi yükseklerde abla ve abileri bindirmişler ,birde direkler :))) Çok tatlılardı...

2:Bitez'de beachlerden birinin minderleri,
Basma kumaşlardan yapılmış,ben çok beğendim bu minderler,cıvıl cıvıl ve enterasan :P

3:Dekoratif bir mumluk yapımı:

1su bardağı, içine çay bardağı,onunda içine yüzen mumlardan koyup yakıyoruz,
etrafına da boncuklarla süslediğimiz telleri sarıyoruz. BU KADAR :))

4:Bir cafenin koltukları,beyaz yastıkların yanındaki renkli yastıklar kına gecelerinde oynamak için mendiller vardır,onların kumaşlarından pullu pullu ,ben pek sevmem kendilerini ama burda güzel durmuşlar.




Bodrum 'da yemek yediğimiz restaurantın bay & bayan lavabo kapıları:)))
Lavabo çıkışı illa ki bayan ya da bay ile yüz yüze gelip gülüyorsunuz.
Çünkü herkes kapıların üzerindekileri okuyor :)))

3 yorum :

  1. ben de okudum baştan sona..
    doğru söze ne denir:)

    YanıtlaSil
  2. Kaç sene oldu özledim Bodrumu ve çok haklısın

    YanıtlaSil
  3. zeynep,
    :))saolasın

    Stil direktörü,
    bodrum bambaşka canım

    YanıtlaSil

yorumlarınız