29 Kasım 2009 Pazar

Flormar

Hiç yorum yok :
 
Öncelikle FLORMAR'a çok pardon diyerek başlamak istiyorum. Flormar İLE irtibata geçtiğimden 5 gün sonra kargom elime ulaştı. Fakat ben bir türlü fırsat bulup yazamadım. (Erteleme hastalığım var benim !!!!)

Flormar bloggerlara hediye olarak yeni çıkan ürünlerini yollayıp denemeleri ve düşüncelerini yazmalarını amaçladı herhalde bu kampanyada.

Öncelikle yıllardır flormar kullanan anne ve anneanne ile yaşadıktan sonra kozmetik reyonunda direkt Flormar'a yönelenlerdenim. Öncelikle kaliteli, yılların tercübesini yaşanlar çok çevremde, yenilenen ürünleri ve tabi ki fiyat aralığı tercih etmem için gayet yeterli sanırım .

Flormar bana lipstick, rimel, oje ve ruj olmak üzere 4 kalem ürün yolladı.

Rimel : kıvırıcı kullanarak harika sonuçlar elde ettim.

Ruj : koyu renk ruj kullanmama ragmen denedim , özel gecelerde kullanılabilir.
Oje: bazılarımızın takıntıları vardır ya benim içinde SEDEFLİ OJE yani asla diyebileceğim şekilde kullanmıyorum. Sevmiyorum. Annemde tam tersine sedefliden başka sürmez, flormar annemede hediye göndermiş oldu.

Lipstick : 12o numara uçuk pempe sürünce ışıl ışıl duruyor, yalnız ders anlatırken çok konuştuğum için dudak içinde birikme ile karşılaştım, Günlük hayatta kullanıyorum bende.


Bu hafta Flormar'ın FRENCH MANICURE SET'ini aldım. French çizgisini elde çizemiyorum bir türlü düzgün olmayıncada çok kötü duruyor. İçinden çizgi çekmek için bantlarıda var. Baştan bantı yapıştırıp kreç beyazını sürüyoruz sonra bantı çıkartıp, rakı beyazını , üzerine de kalıcılık sağlasın diye koruyucu çektik mi harika oluyor:)))) Fiyatı da sanırım 3.90tl gibi bir şeydi.

Ayrıca uçuk pembe french gibi seçenekleri de var. DENEYİN derim...

FAYDALI BİLGİ :))) Belki bir çoğunuz biliyordur ben yeni ögrendim. Koyu renk oje sürmek güzel de çıkarırken tırnak etrafında koyu renklerin kalması hoş durmuyor. Bunu ortadan kaldırmak için baştan parlatıcı sürüyorum hatta sürerken birazcık taşırıyorum. Üzerine bordo ya da kırmızı..vs ojemi sürüyorum.Çıkartırken kenarlarda kalma sorunu ortadan kalkıyor :)))))



Yeni neon oje renkleri harika, canlı canlı çok hoş duruyor, kalemlerinide kullanıyorum.özelikkle siyah göz kaleminin simlisi vardı çok güzel pırıltı veriyor.

TRUE COLOUR serisinin 1.karede gördüğünüz [ hatta kullanmaktan kendinden geçen ] farı harika. Hem simli hem kalıcı yine parlak neon renklerden oluşuyor. Yalnız bazen çok da parlak ve canlı olduğu için Flormar kırık beyaz farla ya da Flormar siyah farla gölge yapıyorum. Daha güzel duruyor.


Yeşil taburede duran farını kardeşim yeni sezondan almış, Ben denemedım, memnun kalmış.

Ojelerin önunde duran lipstick bir seneyi aşkın kullanıyorum, İNANILMAZ KALICI VE ASLA ÇIKMIYOR.


Bu yazdıklarım deneyimlerimden oluşur, sizlerde deneyin bizlerle paylaşın

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yorumlarınız